Van egy ország

FORDÍTOTT KERESZTÉNY

2018. június 15. - Fekete Kocka

és akkor odament a Fidesz-KDNP-frakciószövetség szóvivője, valami Hollik István. Elmondta a kezébe adott beszédet, és megbélyegezte az épületet. Itt lakik az ellenség. Az Amnesty International.

A szervezet 1961-ben alakult Londonban. Egy munkáspárti jogász alapította azután, hogy olvasta az újságban, hogy Portugáliában hét év börtönre ítéltek két egyetemistát mert részegen koccintottak a szabadságra. Akkoriban az volt ott, ami most épül nálunk: egy nemzetinek hazudott kirekesztő ál-keresztény diktatúra. Ahol, aki nem azt gondolja, ami elő van írva - az ellenség. Az állam ellensége. Az ilyen állam ellenségek védelme inspirálta az Amnesty International létrejöttét.

A szervezet az ENSZ tagállamai által 1948-ban elfogadott Emberi jogok egyetemes nyilatkozata szellemében tevékenykedik. Fellép a vallásuk és származásuk miatt üldözöttek, a lelkiismereti okoknál fogva bebörtönzöttek érdekében. Ellenzi a halálbüntetést és a kínzás minden formáját. Kiáll az emberi méltóság védelmében, a gondolat-, szólás-, és sajtószabadság mellett. Kiemelt figyelmet fordít a nők, a gyerekek és a bennszülöttek jogaira. S nemcsak saját államuk, közösségük által jogfosztottak helyzete, hanem multinacionális vállalatok jogsértései sem hagyják hidegen.

És igen, kiáll az úgynevezett migránsok emberi jogaiért és méltóságáért is. Bármelyikük tisztességesebb és becsületesebb, mint azok, akik kormányozzák ezt az országot. Nem is beszélve az Amnesty International munkatársairól, önkénteseiről, akiknek munkáját 1977-ben Nobel-békedíjjal ismerték el.

És akkor most jön egy nyikhaj, aki a kormánypárt nevében kijelenti, hogy ezek "ellen nyíltan harcolni kell", és a magyar emberek érdekére hivatkozva megbélyegzi házukat. Üzenete egyértelmű: jobb ha mentek! Nektek itt nincs helyetek.

Ahogy a magyar Nobel-díjasoknak sem volt. Ki ezért, ki azért, de mind elhagyta az országot. Ketten megjárták Auschwitzot. Megbélyegzett házakból vitték el őket.

hollik1.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://vanegyorszag.blog.hu/api/trackback/id/tr6714048330

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: 30%-al kevesebb keresztény 10 év alatt 2018.06.15. 14:50:37

Az erősen kozmetikázott 2001 és 2011-es népszámlálási adatok szerint  a római és görög katolikusok fogyása tíz év alatt 31 %, a reformátusoké 29 %, az evangélikusoké 30 %. 

Trackback: A judeokeresztény Isten rövid története 2018.06.15. 14:50:09

... 12) Megerőszakol egy lányt, hogy az megszülje őt/a fiát azért, hogy meg tudjon bocsátani nekünk, amiért olyan gonoszak vagyunk..

Trackback: Keresztény vagy? 2018.06.15. 14:48:54

Ha KERESZTÉNY vagy abban hiszel, hogy valami kozmikus zsidó zombi örök életet adhat neked, ha szimbolikusan eszel a húsából és telepatikusan megüzened neki, hogy elfogadod őt mesterednek, és aki így cserébe eltávolíthatja a gonosz...

Trackback: Erkölcstelen kereszténység 2018.06.15. 14:48:35

A judeo-kereszténység erkölcsi elítélésének alapjai: 1. Amennyiben a bibliai judeo-keresztény Isten, azaz  JHVH - Jáhve (JHVH = Jáhve = Jehovah = Jehova = Adonáj = Elochim = Eloah = Elohim = Necach Izrael ... ) meghalt Jézusként, akkor végül i...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

GIeccsertetű 2018.06.15. 12:20:42

A képen a zöldfülű birka és gazdája, a fasiszta geci.

invalid user name 2018.06.15. 12:35:02

Ja, hát a következő lépésben ezt a címkét fel kell majd varrni magunkra is.

A KÉT MILLIÓ MENTI MEG EUROPÁT 2018.06.15. 12:54:39

"Világ szégyene a botrányos Fidesz-KDNP akció."

Ugy van ugy van. Magyarorszagnak, 0-24 oraban az ev 365 napjan szegyenkeznie kell. Ha nem csinalunk semmit, akkor azert, ha barmit csinalunk, akkor azert. Amig nem engedunk be, minimum 100 millio arabot, addig az egesz orszagnak megszakitas nelkul szegyenkeznie kell. Ha a liberalisok volnanak hatalmon, akkor magyarorszag allamformaja a "A KOTELEZO SZEGYENKEZES" lenne.
Az O szlogenjuk, a "merjunk nagyok lenni" helyett, a "MERJUNK SZEGYENKEZNI !!" lenne.

Gerolsteiner 2018.06.15. 12:59:51

Aha, értem. Anis Amri, Ali B. és társaik mind tisztességesebbek és becsületesebbek a magyar kormány tagjainál. Gratulálok.

sterimar 2018.06.15. 13:00:20

Ez a lipsi sivalkodás zene füleinknek.

pioneer2016 2018.06.15. 13:06:30

@sterimar:

Majd egyszer a Te lakásodra, házadra is ragasztanak címkét "ellenség" felirattal. Nem kell olyan sokat várni erre.

I_Isti 2018.06.15. 13:16:23

Persze. Ai. Ez az a társaság, akiknek mindenki számít, kivéve az a még meg sem született kisbaba, akit a saját anyja ölet meg fehér-köpenyesekkel. Inkább dollár százezrekkel támogatja a babagyilkosokat Gyuribá pénzéből.

KunnHalmiAgnes 2018.06.15. 13:16:40

"Bármelyikük tisztességesebb és becsületesebb, mint azok, akik kormányozzák ezt az országot. "

Nem kell finomkodni, az egesz orszag a 10 millio lakosaval egyutt, nem er annyit, mint egyetlen felsobbrendu arab.

A kecskebaszó simogató kurvaanyát minden lipsinek 2018.06.15. 13:21:09

@pioneer2016: Ezek az emberek Magyarorszag, es a Magyarnep megsemmisiteset tuztek ki celul. Ezert egyaltalan nem tulzas ELLENSEGNEK nevezni oket.

Özv. Szemennyei Pista bácsi 2018.06.15. 13:38:22

"FORDÍTOTT KERESZTÉNY"

Lószart, mama. Lássuk magát a vallásalapítót.
Jézus rendszerint csendes, szelíd, békés, megbocsátó, ám ez az evangéliumokban sem mindig így van. Ismerkedjünk meg a "másik" Jézussal.

Mt.21. 12 Azután bement Jézus a templomba, és kiűzte mindazokat, akik a templomban árusítottak és vásároltak, a pénzváltók asztalait és a galambárusok székeit pedig felborította, 13 és ezt mondta nekik: „Meg van írva: Az én házamat imádság házának nevezik: ti pedig rablók barlangjává teszitek.”

Jn.2. 15 Ekkor kötélből korbácsot csinált, és kiűzte őket, valamint az ökröket és a juhokat is a templomból. A pénzváltók pénzét pedig kiszórta, az asztalokat felborította.

---

No, így tenne ma is látván a soros-féle ember kufárokat.
Matrica...ugyan.

GIeccsertetű 2018.06.15. 14:06:39

@pioneer2016: Ameddig a seggüket nyalja, addig nincs veszélyben. Pár ezresért az ilyenek még az anyjukat és feleségüket is eladják kurvának.

n3spr3ss0 2018.06.15. 14:12:04

@sterimar: Ha egy kicsit is tanultál volna, tudnád ez hova vezet. A vigasz az, hogy elődeidet egyszer már fellógatták Nürnbergben.

n3spr3ss0 2018.06.15. 14:15:05

@maxval balcán birca@A KÉT MILLIÓ MENTI MEG EUROPÁT: Hidd el van miért szégyenkezni, Trianon sem véletlenül lett, hanem az olyanok ,miatt mint te, meg a keresztény- fasiszta kormányod.

TanNé · http://erkolcstan.blog.hu/ 2018.06.15. 14:51:24

Az erősen kozmetikázott 2001 és 2011-es népszámlálási adatok szerint a római és görög katolikusok fogyása tíz év alatt 31 %, a reformátusoké 29 %, az evangélikusoké 30 %.

Magánvéleményem · http://maganvelemenyem.blog.hu/ 2018.06.15. 15:03:46

Hát ez poszt roppant érdekfeszítő volt.

Ez különösen tetszett:
"... Bármelyikük tisztességesebb és becsületesebb, mint azok, akik kormányozzák ezt az országot. ..."

Jut is eszembe az áldásos tevékenységük, amikor rohadék bűnözők emberi jogaiért harcolnak, azt főleg értékelem, mert akkor mintegy szemenköpik az áldozatokat, azoknak a bűnözőknek az áldozatait akinek mindenféle (i)gazság nevében az uniós bíróság pénzt fizettet az állammal, merthogy zsúfoltak a börtönök meg ilyesmi. Hát, nagy büdös lóf@szt a s@ggükbe. A rabló, a gyilkos, az erőszaktevő lemondott az ún. emberi jogairól, amikor a tettét elkövette. És ezek a fosköcsög AI tagok ezeknek bűnözőknek a jogait védik. Rohadjon ki a nyelve annak amelyik szót emel az erőszakos bűncselekményt elkövetők érdekében. Vastagon lesz@rom a libernyákok gágogását, és tagadom, hogy ezek a bűnözők emberek, szerintem nem jár nekik az emberi jog, mert nem emberek.

czerka 2018.06.15. 15:12:07

Ez a Hollik egy képzetlen kis "G", valami tanárszakot végzett főiskolán. Ez a Fideszesek, KDNP-sek közt elég alacsony szint. A többség jogász, tehát Hollik tele lehet komplexusokkal, ezért bármit bevállal, fullba nyomja a kretént, hogy a húsosfazék közelében maradhasson. Úgy néz ki, mint akit az iskola mosdójában faszkorbáccsal büntettek a nagyobb fiúk, ettől pedig besérült. Nem állítom, hogy így történt volna, de van ilyen kinézetű ismerősöm és neki ez a háttérsztorija.

A hajbeültetése is csodás lett. Egyáltalán nem feltűnő LOL

nemecsekerno_007 2018.06.15. 15:20:15

Újra kéne nyitni a Lipótmezőt a "ballib" megmondózseniknek, hátha pár év múlva egy kevésbé csökkent munkaképességi szintre jutnak és legalább egy lángossütőben el tudnak helyezkedni.

TBone 2018.06.15. 15:21:03

@Özv. Szemennyei Pista bácsi: Hazánkba pénzért eddig csak Rogán Tóni bandája engedett be külföldieket.

blasiusii 2018.06.15. 15:36:01

Természetesen nettó hülyeség, hogy bármelyik migráns becsületesebb lenne a kormánynál.
DE
abban igaza van az írónak, hogy a Jézusi értékektől igen távol áll a fidesz-kdnp. A mai kereszténydemokrata párt inkább egy modern fasiszta párt pozíciót tölt be, nemzeti helyett/mellett keresztényi harcba hívással, a felebaráti szeretet helyett rasszizmussal és megbélyegzéssel.
UGYANIS
az is igaz, hogy egy aktív háborús területről menekülnek ezek az emberek. És biztos van, aki egy anyagi "jobb-lét" miatt is elindul, még ha az ő házát még nem is robbantották fel. Mi is ugyanezt tennénk a helyükben, ahogy ma is megteszik sokan, hogy inkább Angliában mosogatnak.

A magyarok többsége csóró, lecsúszott vagy félő, hogy lecsúszik, na meg az EU átlag alatt vagyunk oktatásban is, így nem nehéz egy nemzetikádárizmust kiépítenie a Nagy Vezető regnálása alatt tanult kedves (miniszter)elnökünknek. Nehogy elvegye a segílyt a gonosz migráncs.
DE
Fel kell készülni arra is Európának, milyen stratégiát követ majd a következő ÉVTIZEDEKBEN, ugyanis ma, amikor egyfelől már egyre többeknek van mobiljuk Afrikában is (--> fogyasztói társadalom értékeit keresik) és Kelet és Dél felől folyamatosan jönnek majd az ide vágyók, valamilyen racionális rendszert ki kell találni a
A) befogadásukra
B) kint tartásukra.
Szerintem a B nem fog sikerülni hosszú távon, kicsit a Római Birodalom hagyatlására, a népvándorlás korára hajaz a mai helyzet. Nagyon hosszú távon akár a kontinens újbóli felvirágzását is hozhatja ez, de középtávon sok veszélyt is hozhat.

Magánvéleményem · http://maganvelemenyem.blog.hu/ 2018.06.15. 15:45:35

@blasiusii: " ... de középtávon sok veszélyt is hozhat. ... "

Rövid távon is hozza a sok veszélyt.

Lehet, hogy itt a kormány kelti a negatív hírét a migráncsozással a "népvándorlóknak", de ugye NO-GO zónák nincsenek is, a nők éjjel és nappal is biztonságban vannak bármelyik nyugat európai városban (már ha otthon tartózkodnak), és ugye ezek a bevándorlók azért jönnek, hogy dolgozzanak és beilleszkedjenek a befogadó állam közösségébe, és tudomásul veszik, hogy rájuk is azok a törvények érvényesek, mint a befogadóikra...

Lehet jönni azzal, hogy a magyarokat 56-ban.... Érdekes módon, a magyarok 56-ban nem dobálták el az azonosító okmányaikat, és önként jelentkeztek a határ túloldalán a hatóságoknál, és nem próbáltak meg mindenféle kerülőúton eljutni oda ahova ők gondolták, hanem rendesen kivárták, hogy ki lesz az aki befogadja őket, és ott nem akartak extra jogokat az "őslakosok"-hoz képest...

$pi$ 2018.06.15. 16:24:31

@Özv. Szemennyei Pista bácsi: "A pénzváltók pénzét pedig kiszórta, az asztalokat felborította."

Mondjuk tegyük hozzá, hogy egy igen nagy területü piacról van szó, ahol római őrjáratok cirkáltak pont az ilyen rendbontás megadályozására. Ha ott valaki nekiállt volna asztalokat borogatni meg pláne pénzváltók pénzét szétszórni a helyszínen felkoncolták volna. Aztán a délutáni jelentésben talán megemlítették volna, hogy egy zsidót hasba kellett szúrni, mert nem bírt magával.

A valóság nem mese, a legenda nem történelem, az mitológia nem tudomány.

bölcsbagoly 2018.06.15. 17:02:04

@pioneer2016: majd ha én is hazaáruló leszek!

ivangroznij 2018.06.15. 17:29:24

SpiS: Mondjuk ez a templom előcsarnokában volt, ahol egyetlen római katona nem cirkált, mint pogány be sem tehette a lábát, különben őt koncolják fel. A "piac" sem volt az a piac, amire gondolsz, hanem az áldozathoz szükséges állatokat lehetett beszerezni és ehhez a más országokból érkező zsidóknak pénzt váltani.
Ez a történelmi valóság, a többi fantázia.

Más: A megcédulázást én sem tartom gusztusosnak, de tudok egy megoldást. Le kell szedni a cédulát, és nem sipítozni, mint egy kisgyerek

Hallgass a szívedre Sorost rúgd fenékbe 2018.06.15. 17:48:20

Az Amnesty Internationalt "Egy munkáspárti jogász alapította azután, hogy olvasta az újságban, hogy Portugáliában hét év börtönre ítéltek két egyetemistát mert részegen koccintottak a szabadságra. "

Jó ha tudod hogy ez a koccintás a szabadságra egy kamu híresztelésen, vagy ha nagyon jóindulatúan nézzük akkor egy urban legenden alapul. Valójában két vezető kommer aktivistát ítéltek börtönre llegális szevezkedésért Portugáliában. Abban az időben, amikor még alig hűltek ki a kommer megtorlások áldozatai Magyarországon, köztük Nagy Imre miniszterelnökkel. De ez persze nem zaklatta fel az Amnesty International angol testvérpárttal szimpatizáló alapítóját

Itt van egy részletesebb írás a koccintós urban legend keletkezéséről:

www.huffingtonpost.com/bill-shipsey/the-toast-to-freedom-that_b_976849.html

Az elítéltet valójában Ivone Dias Lourençonak hívták, a Portugál Kommunista Párt aktivistájaként csinálta éveken keresztül a disznóságait, maga a Párt méltatja ezt a nekrológjában:

www.pcp.pt/index.php?option=com_content&task=view&id=31201

Az Amnesty International azóta is egy balos kultúrmarxista gyülekezet

Jakab.gipsz 2018.06.15. 18:03:34

Itt lakik az ellenség. Az Amnesty International.

István tökéletesen fején találta a szöget.

Hallgass a szívedre Sorost rúgd fenékbe 2018.06.15. 18:14:15

@blasiusii:
"az is igaz, hogy egy aktív háborús területről menekülnek ezek az emberek. "

Ezt meg honnan veszed?

Szíriában gyakorlatilag végetért a háború, de eddig is nagy részben álszíriaiai arabok jöttek kamuból. Meg álafgánok, akiknek a nagy része valójában pakisztánból jött a jobb megélhetésért.

A legnagyobb rész most már egyáltalán nem háborús övezetből jön, de a háború idején is kamuztak. A tolmácsok eddig is sokszor jelezték a magyar hatóságoknak ha a nyelvtudás vagy a dialektus alapján hallani lehetett hogy kamuzik az illető a származási helyéről.

Mi volt erre az AI reakciója? Le akarták tiltani azokat a tolmácsokat, akik tájékoztatták erről a hatóságot. Kamuzó migránsok, kamu menekültek, kamu AI, de közben nagyon kényes a becsületére. Mi meg szégyelljük magunkat, mert nem vesszük be a kamut.

ételizésítő 2018.06.15. 19:20:36

Bárcsak menne ez a díszfasz harcolni az arabok ellen. Nyíltan.
De csak pofázni mer.

ételizésítő 2018.06.15. 19:24:37

@Özv. Szemennyei Pista bácsi:
Tudod, ha lenne isten, ahogy a Bibliátok írja, akkor ti, magatokat kereszténynek hazudó szemforgató, hazug aljadékok már rég élve rohadnátok el.
Az, hogy ez nem így van, a legjobb bizonyíték arra, hogy nincs semmiféle isten, csak a hozzátok hasonló elmebetegek képzeletében.

m.t. 2018.06.15. 19:36:41

@Magánvéleményem:

Látom nem csak a genetikában van felsőfokú jártasságod (egy másik blog alatt összefutottunk), hanem a jogban is.

A statisztika alátámasztja hogy a rabok nagyobb arányban rehabilitálódnak egy emberséges helyen. Ergo a bűnöző valószínűleg nem fog újra rablógyilkolni miután kijön a börtönből, ha ott nem verik évekig. Ebből a szempontból a társadalom biztonsága és igazságérzetének kielégítése ellentmondásos. Lehet vitatkozni hogy melyik a fontosabb, de amennyiben helye van akár a legkisebb kompromisszumnak, a bűnözők valamilyen formában jogi védelemre szorulnak. Azokról nem is beszélve, akiket tévesen ítélnek el.

Én személy szerint nem szívesen lennék annak a volt fegyencnek a szomszédja, akit évekig erőszakoltak a börtönben...

valaki nagyon más 2018.06.15. 19:47:11

Világ szégyene ez a blog. Fizetett hirdetés.

m.t. 2018.06.15. 19:48:37

@Özv. Szemennyei Pista bácsi:

Akkor mit is tanít Jézus? Legyek szelíd, békés, megbocsájtó, de csak akkor amikor kedvem tartja?

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.06.15. 19:55:36

"kiáll az úgynevezett migránsok emberi jogaiért és méltóságáért is. Bármelyikük tisztességesebb és becsületesebb, mint azok, akik kormányozzák ezt az országot."

Ez ugye a migránsként beszivárgott terroristákra és a nemi erőszakot elkövető migrikre is vonatkozik?

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.06.15. 20:06:56

@Magánvéleményem:

Erőszaktevők és gyilkosok érdekében lépnek fel, nehogy kiutasítsák őket, mert a hazájukban halálbüntetés várna rájuk. Amit meg is érdemelnek,

Sőt egy köztörvényes bűnöző kiadatását is ahhoz a feltátelhez köti az EU, hogy ne ítéljék halálra a bűmöst. Ami nonszensz, durva beavatkozás az adott ország belügyeibe, jogrendjébe. Ezt a legtöbb esetben az adott ország nem vállalja, ezért aztán Európában élik világukat halálos bűnöket elkövetett "menekültek". Tiszta röhej, ilyen még soha nem volt a történelemben, hogy egy állam megvédi, sőt jóltartja más országok kemény bűnözőit.

Mondjuk ez már nem az AI bűne, de az AI is számtalan esetben lépett fel bűnözők érdekében.

midnightcoder2 2018.06.15. 20:25:10

@pioneer2016: Bocs, de az aki támogatja, hogy olyan országokból kerüljön az átlagpolgár nagy tömegben Európába, ahol az európai turistának nemigen ajánlott helyi kísérő nélkül kimerészkednie az utcára a helyiek miatt, az bizony minden európai ember ellensége. Amúgy persze egyébként saját magának is, mert a fenti országokban a liberósok nem annyira örvendenek túl nagy népszerűségnek, ami az jelenti, hogy ha onnan ide kerül az átlagpolgár, akkor itt sem lesz annyira nagyon jó liberósnak lenni. Csak ennyire messzire egy libbant nem tud előre gondolkodni, vagy jobb esetben elhiszi, hogy a migri a határon ott hagyja a kultúráját, vallását, indentitását, és azonnal derék felvilágosult liberósbolsevik szavazóvá válik.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.06.15. 20:30:47

@midnightcoder2:

A mai napig nem fér a fejembe, hogy lehet egy elvileg jobboldali konzervatív keresztény párt kancellárja annyire meglibbanva, hogy még mai is csak fél szívvel és nyögvenyelősen próbálja korlátozni az említett emberek bevándolórlását. Igazából nem is próbálja, csak úgy tesz. Lásd a legfrissebb nézeteltérést Seehoferrel.

m.t. 2018.06.15. 20:33:43

@Kovacs Nocraft Jozsefne:

Erősen kiszínezitek és elbagatellizáljátok az AI tevékenységét. A gyilkosok és erőszaktevők védelme nyilván kirívó eset, és az "élik világukat" meg "jóltartás" az így is több évtized fegyház.

Őszintén el vagyok képedve hogy itt mennyien elhiszitek hogy ez a szervezet az ellenségetek.
Amikor Thaiföldön bebörtönöznek egy nőt mert facebookon azt mondta hogy "ja aha" egy kormányt kritizáló üzenetre, érte is az Amnesty International áll ki. Vele se tudtok szolidaritást érezni?
Egy igazságos világban éltek, ahol mindenki aki börtönben ül vagy kivégzik az megérdemli?

Rettegek mert ballib vagyok 2018.06.15. 20:33:51

Az Amnesty International sajnos valóban egy a Soros irányítása alatt álló, és jelenlegi érdekei szerint magyarellenes kézivezérelt társaság.

Remélem sikerül elkergetni a fasszopó geciket !
Hazudnak, és a rendes igazi civilek elől szívják el a levegőt, hazugságokon és szubjelktív elemzéseken alapuló marhaságokat hoznak ki rangsorként rendre.

Legnagyobb teljesítményük Soros csicskáinak, mikor Gyurcány 2006.10.23-i rendőr terrorja után a demokrácai állapotát jobbra értékelték.

Rettegek mert ballib vagyok 2018.06.15. 20:35:36

@Hallgass a szívedre Sorost rúgd fenékbe:

"Az Amnesty International azóta is egy balos kultúrmarxista gyülekezet"

Pontosan így van. ÉS mint mindenhol, egész Európában a szélső balt, éa exkomcsikat Soros pénzeli és irányítja.

Rettegek mert ballib vagyok 2018.06.15. 20:37:07

@pioneer2016:

Engem nem pénzelnek külföldről, hogy dolgozzak az ország érdekei ellen.
SZöges ellentétben az Amnesty International-lal.

morph on deer 2018.06.15. 20:41:46

@A kecskebaszó simogató kurvaanyát minden lipsinek:
”Magyarnep megsemmisiteset tuztek ki celul.”

Ahogy látom te még szökésben vagy, vagy csak véletlenül kihagytak volna?
Inkompetens, felelőtlen egy bagázs, de tényleg..!

Ja, nem is! Magyar népet akartál mondani? Akkor te nem is vagy érintett!
A magyarok ugyanis magyarul is írnak!
Abból is látszik, hogy magyarok.
Így megnyugodhatsz: a magyarokkal téged nem téveszt össze senki, tehát semmiféle megsemmisítéstől nem kell tartanod!
Ez azért jó hír, mi?

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.06.15. 20:51:41

@m.t.:

"A gyilkosok és erőszaktevők védelme nyilván kirívó eset, és az "élik világukat" meg "jóltartás" az így is több évtized fegyház."

Vagy nem, Inkább nem. Az EU ugyanis tiltja több évtozed börtönt, ahogy a tényleges életfogytiglant is. Amúgy igenis jóltartás ahhoz képest, ami otthon várna rá. És amit megérdemelne, mert ott követte el a bűncselekményt.

Amúgy Németországban számtalan olyan oltalmazotti státuszt kapott migri él, akit a hazájában Európában is köztörvényesnem számító bűncselekményekért köröznek vagy már el is ítéltek.

"Amikor Thaiföldön bebörtönöznek egy nőt mert facebookon azt mondta hogy "ja aha" egy kormányt kritizáló üzenetre, érte is az Amnesty International áll ki. Vele se tudtok szolidaritást érezni?"

Hanyagold a demogógiát, kérlek. Vagy tényleg el kell magyaráznom neked, hogy azokra a bűncselekményekre gondolok, amelyek nálunk is büntetendők? Nehogy már más országok szennyét mentsük a megérdemelt büntetéstől!

Egy igazságos világban köztörvényes bűnözőknek nem jár semmiféle védelem.

morph on deer 2018.06.15. 20:52:46

@Kovacs Nocraft Jozsefne:
“Ez ugye a migránsként beszivárgott terroristákra és a nemi erőszakot elkövető migrikre is vonatkozik?”

Ábrándozunk, ábrándozunk?

Sajnos feleslegesen, mert minden jóravaló erőszakoló másfelé megy mostanában.
Mi meg itt kénytelenek vagyunk beérni etnikailag tiszta igaz magyar erőszakolókkal, látod. Igaz, azokból akad szép számmal. :)

morph on deer 2018.06.15. 21:00:08

@Kovacs Nocraft Jozsefne:
“Sőt egy köztörvényes bűnöző kiadatását is ahhoz a feltátelhez köti az EU, hogy ne ítéljék halálra a bűmöst.”

Ezért aztán olyan eset is ismert, hogy -kizárólag emiatt, nyilván, - a kiadásra került köztörvényes bűnöző, egy gyilkos, egyenesen a legmagasabb állami kitüntetésben részesült, amint a származási országába érkezett!

Szinte hihetetlen, hogy milyen messzire elér a Soros keze!
Döbbenet, na!

m.t. 2018.06.15. 21:19:34

@Kovacs Nocraft Jozsefne:

Nem demagóg próbáltam lenni, a példám megtörtént eset. Vannak országok ahol ilyenekért ülnek. Vannak szervezetek amik ezt elvből próbálják megakadályozni. Az Amnesty International amellett hogy a bűnözők jogait védi, elsősorban az ártatlanul vagy abszurd törvények miatt elítéltekkel foglalkozik. Efelett te maximálisan szemet hunysz. Mintha teljesen oké lenne egy nemzetközi jótékony szervezet elüldözése mert az EU a saját törvényei szerint preferál elítélni néhány bűnözőt.
Egyáltalán nem mentjük más országok szennyét a megérdemelt büntetéstől, hanem elítéljük aszerint hogy a mi törvényeink szerint mit érdemel meg. Az európai törvények enyheségét jogod van kritizálni, de erős ferdítés a bűnözők mentegetéséről beszélni.

"Egy igazságos világban köztörvényes bűnözőknek nem jár semmiféle védelem. "

A jog kb 5000 év alatt fejlődött oda ahol most tartunk, és nem azért mert fáj a szívünk a bűnözők miatt. Kőkemény gyakorlati oka van hogy miért kell arányosnak lennie a büntetésnek a bűnhöz. Ha pedig elfogadjuk az arányosság jogosultságát, akkor azt is el kell fogadnunk, hogy a bűnözőt védeni kell az arányosnál nagyobb bűnhődéstől.

A jog előtt valami ilyesmi működött hogy a Józsi ellopott tőlem egy tyúkot. Én megkéseltem a Józsit. A Józsi bátyja szerint Józsi nem érdemelt halált a tyúklopás miatt, ezért én gyilkos vagyok. Józsi bátyja megkésel engem. Az én bátyám megkéseli a Józsi bátyját mert hát mégis csak a Józsi kezdte az egészet a lopással és én jogosan szúrtam vissza.
Két család kiirtotta egymást egy tyúk miatt.
Én nem vagyok jogász, valaki aki ért hozzá jobban el tudja magyarázni hogy miért csináljuk a XXI. században úgy, ahogy.
Elvileg már túllépett az emberiség azon, hogy a bűnözőket nem illetik meg az alapvető emberi jogok.

kvadrillio 2018.06.15. 21:34:59

hmmm....ezek az alapítványkák marhasoj pénzt kapnak innen-onnan-----mindenhonnan és jócskán gazdagodnak, míg a magyar nép, továbbra is szegényedik, továbbra is nyomorog, továbbra sincs megélhetése és továbbra sem emelkedik az életszínvonala......és továbbra sincs jogegyenlősége !!! NUI, AKKOR, MINEK IS TERJEDNEK AZEK AZ ALAPÍTVÁNYKÁK ??? HOGY LENYÚLJÁK A PÉNZESŐT ??? MÁR TÖBB MINT 70.000 ALAPÍTVÁNY DÖGLESZTI HALÁLRA A MAGYAR EMBEREKET A SAJÁT ORSZÁGUKBAN !
NINCS RÁJUK SZÜKSÉG !

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.06.15. 21:55:56

@m.t.:

"Nem demagóg próbáltam lenni, a példám megtörtént eset. "

De demagóg voltál, mert te is tudtad, hogy nem olyan esetekről beszéltem, amelyek a mi törvényeink szerint nem bűncselekmények.

"Mintha teljesen oké lenne egy nemzetközi jótékony szervezet elüldözése"

Árnyékbokszolsz.

"mert az EU a saját törvényei szerint preferál elítélni néhány bűnözőt."

Ezzel elvéve a jogot a bűnöző saját hazájától a bűnöző megbüntetéséhez. Honnan veszi az EU a jogot ahhoz, hogy elvegye más országoktól a jogot, hogy saját állampolgáraik felett ítélkezzenek? Mióta van az EU-nak joghatósága idegen államok polgárai felett, akik nem az EU területén követtek el bűncselekményeket?

"Egyáltalán nem mentjük más országok szennyét a megérdemelt büntetéstől, hanem elítéljük aszerint hogy a mi törvényeink szerint mit érdemel meg."

Lásd fentebb.

"Ha pedig elfogadjuk az arányosság jogosultságát, akkor azt is el kell fogadnunk, hogy a bűnözőt védeni kell az arányosnál nagyobb bűnhődéstől."

És természetesen egyedül ti vagytok hivatottak megmondani, mi az arányos büntetés, mi? Pl. 6 hónap börtön egy 12 éves kislány megerőszakolásáért:

www.origo.hu/nagyvilag/20180430-egy-migrans-megeroszakolt-egy-12-eves-lanyt.html

Amúgy hány embert kell megölnie valakinek ahhoz, hogy halálbüntetést kapjon? Tudom, akár milliónyit is megölhet, az arányos büntetés akkor is csak a NEM tényleges életfogytiglan lehet.

"Elvileg már túllépett az emberiség azon, hogy a bűnözőket nem illetik meg az alapvető emberi jogok."

Az nem alapvető emberi jog, hogy egy a mi törvényeink szerint is köztörvényes bűnözőt megóvjunk a saját hazája törvényei szerint rá váró büntetéstől.

Ha így haladtok, a következő az lesz, hogy már azért is menedéket követel az AI és ad az EU, mert az iráni, pakisztáni vagy afgán börtönviszonyok olyan sanyarúak... Hüp-hüp-hüp.

m.t. 2018.06.15. 22:15:29

@Kovacs Nocraft Jozsefne:

Nem célom mentegetni a túl enyhe büntetést kapott bűnözőket. A halálbüntetést ugyan ellenzem, de a tényleges életfogytiglannal egyetértek és picit engem is zavar hogy az EU most ebbe beleköt.

Az általad idézett 6 hónap börtön egy 12 éves kislány megerőszakolásáért extrém eset, engem is felháborít, de mivel fiatalkorú, Magyarországon is kb ugyanezt kapta volna. Legalább annyira demagóg voltál mint én.

"Mintha teljesen oké lenne egy nemzetközi jótékony szervezet elüldözése"
"Árnyékbokszolsz."

Ha ez azt jelenti hogy te most nem az Amensty Internatinallal ellen vitatkozol, akkor majdnem egyetértünk. Csak kicsit összezavarodtam, mert a blogposzt mégiscsak róluk szól.

"Az nem alapvető emberi jog, hogy egy a mi törvényeink szerint is köztörvényes bűnözőt megóvjunk a saját hazája törvényei szerint rá váró büntetéstől."

Az alapvető emberi jogok nyilatkozatát szinte minden ország elfogadta.
Az hogy nem végzünk ki valakit az alapvető emberi jog. A társadalom számára mindegy hogy valakit kivégzünk vagy örökre elzárunk. Az viszont nem mindegy, hogy az esetleges jogi tévedések korigálhatóak-e.
Az persze vitatható, hogy mi bűnösök vagyunk-e, ha egy olyan országnak kiutalunk valakit ahol tudjuk hogy biztos halál vár rá.

Attilajukkaja 2018.06.15. 22:32:16

Gyönyörűen haladunk egy újabb fasiszta Magyarország felé. Ez az itt kommentelők többségéből is leszűrhető. Örülnek, ha az ilyen álkeresztény nyikhajok helyettük is belerúgnak valaki másba. Mindegy ki az, csak ellenségnek kiálthassák ki.

Hallgass a szívedre Sorost rúgd fenékbe 2018.06.15. 23:21:20

@Attilajukkaja
"haladunk egy újabb fasiszta Magyarország felé"

Haladunk már 8 éve egyfolytában, csak közben minden héten megbukik a Zorbán

Hallgass a szívedre Sorost rúgd fenékbe 2018.06.15. 23:38:32

@m.t.:
Az AI rendszeresen hazudik, nyilvánvaló esetekben csak torzít. A jelenlegi címlapján rákeresve Hungaryra kit látok a nyitó oldalon? Ahmed H. a szegény áldozat akinek a védelmében hullajtják a könnyeiket, Szegénynek nem sikerült áttörni a határzárat és utat nyitni sok százezer migrincs előtt, mingyárt én is elkezdek sírni.

Gyerekes urban legendekkel etetik az egyik oldalról a hibbant agyú drogos aktivistáikat, a másik oldalon kökemény bűnözőket futtatnak, remélve hogy sikerül káoszt csinálni a megrendelőik igényének megfelelően

www.amnesty.org/en/countries/europe-and-central-asia/hungary/

Lehetnék én is 2018.06.16. 00:08:08

A kettős mérce szinte kiakadt.

Szabad az Országházban a Miniszterelnök irodájára negatívan minősítő tacepaót ragasztani.
Ezzel szemben nem szabad egy magát civil szervezetnek nevező zugügyvédirodát minősíteni hasonlóképpen.

Az meg a demokrácia és a népképviselet megcsúfolása a posztertől, hogy a nép által szavazáson kiválasztott képviselők szervezetének szóvivőjét valami Hollik Istvánnak kezelei le a poszter, a senki által meg nem választott önjelölt külső beavatkozók ezzel szemben alig látszanak innen lentről, akkora erkölcsi magasságba emelte őket a nemzetközi tőke.

m.t. 2018.06.16. 00:42:19

@Hallgass a szívedre Sorost rúgd fenékbe:
Értem hogy neked Ahmed a bevándorlók beözönlését és a határ lebontását szimbolizálja, de kérlek próbáld meg a dolog másik oldalát látni. A csávó annyit tett hogy egy hangosbeszélőbe szavalt. Terrorizmus miatt ítélik el, mintha embereket ölt volna. Ítélj el engem mint agyalágyult libsit, vagy mittudomén miket mondtok ránk, de itt az egyetemes emberi jogokról van szó. Ahmed nem azért jött mert el akarja pusztítani a hazánkat. Ő egy hibát követett el, amikor azt hitte hogy jogosan követelheti a belépést a schengeni határokba. Az Amnesty International nem azért védi, mert ő Európa muszlim megszállásának a zászlóvivője, hanem azért, mert egy ostoba forradalmár lelkű fiatal lőzöngése miatt tömeggyilkos szintű büntetést akarnak kiszabni rá.

DFK 2018.06.16. 05:37:34

@m.t.: kicsit ferdítesz. Ahmed nem csupán beszélt, hanem fűtötte a többi migránst. Egy pár daarab útlevél volt nála. Ő maga nem is menekült volt, lévén Ciprusról jött, legális úton is jöhetett volna a schengeni területre.
Ja és egy párhuzam, hátha megértitek: Hitler sem ölt meg személyesen senkit, csak papírra írogtott, meg beszélt. De ettől még nyilvánvalóan bűnös, ugye? Vagy akkor ő is ártatalan?

DFK 2018.06.16. 05:40:13

@m.t.: mindenki tudja, hogy egy határoj beengedést nem lehet követelni. Lehet, hogy az AI és társaik ezt hazudták neki, de akkor sem.

DFK 2018.06.16. 05:46:19

@Rettegek mert ballib vagyok: igen, érdekes módon a leesett rendőri azonosítók miatt nem sírt az AI. Ja, a balos jogsértés az okés.
Megjegyzem, pont a leesett azonosítók óta nincs erkölcsi alapja egyetlen baloldalinak sem arra, hogy demokráciát, jogállamot kérjen számon. Mert azt nem kritizálták, sőt...

Gleccsertetű 2018.06.16. 05:50:47

@$pi$: jaj ne már, a templomba egyetlen római katona (nem zsidó) nem léphetett be. ne írkálj butaságokat.

Magentax 2018.06.16. 07:04:38

@Rettegek mert ballib vagyok: Igazi civilek? Azok meg kik? Csak nem a megjelöléseket ragasztgató hitlerjugend kis mocsadékok?
Majd nyígjál, ha a te ajtódon is találsz egy matricát.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.06.16. 07:59:10

@m.t.:

"Az általad idézett 6 hónap börtön egy 12 éves kislány megerőszakolásáért extrém eset, engem is felháborít, de mivel fiatalkorú, Magyarországon is kb ugyanezt kapta volna.

1) Először is kérdéses, nem hazudott-e az életkoráról, mivel egyebek között az AI nyomására az EU betiltotta az orvosi vizsgálattal elvégezhető életkor.meghatározást.

2) Kötve hiszem, hogy nálunk megúszta volna 6 hónappal. Mondjuk én is fel vagyok háborodva az ítéleten, Svédországban 10 éves wellness-bérletet kellene adni az ilyesmiért.

"Legalább annyira demagóg voltál mint én.""

A jó kurva édesanyádat! Demagóg csak te voltál, de hazug pöcsfej! Te olyan "bűncselekményt hoztál fel demagóg módon, ami Európában nem számít bűncselekménynek. A nemi erőszak ellenben itt is bűncselekmény. Persze tudom, rendkívüli enyhítő körülmény, ha arab migráns az elkövető és európai gyerek/nő az áldozat.

"Az hogy nem végzünk ki valakit az alapvető emberi jog." "A társadalom számára mindegy hogy valakit kivégzünk vagy örökre elzárunk."

A gyilkosság áldozatának is megvolt ez az alapvető emberi joga, nem?

"A társadalom számára mindegy hogy valakit kivégzünk vagy örökre elzárunk."

Nem mindegy, mert mivel a Tényleges életfogytiglant is tiltja az EU, ezek a gyilkosok előbb-utóbb szabadulni fognak. Ált. 20 év elteltével. És akkor újra gyilkolhatnak.

Na most kinek van több joga az élethez: A szabadult gyilkosnak vagy a l eendő áldozatának? Az AI és az EU szerint a gyilkosnak. Minden normálisan gondolkodó ember szerint viszont a potenciális áldozatnak.

De csak szopjátok a gyilkosok faszát, ti kretének!

prakp 2018.06.16. 09:07:08

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Az @m.t.: -vel lefolytatott majdnem dialógusod alapján remekül bebizonyítottad (megint), mekkora kretén vagy. Tényleg öröm látni.

maxval balcán bircaman · http://bircahang.org 2018.06.16. 09:29:38

@Attilajukkaja:

Harc van. Sorosék erősek, szemtelenek. Miért lenne fasizmus a velük való harc?

prakp 2018.06.16. 09:41:42

@maxval balcán bircaman: Az alap hipotézis a fejedben létezik csak, de mutass bizonyítékot!

maxval balcán bircaman · http://bircahang.org 2018.06.16. 09:45:08

@prakp:

Azt mondod, Soros nem folytat politikai tevékenységet Mo-on és egész Kelet-Európában?

prakp 2018.06.16. 09:46:27

@maxval balcán bircaman: Jó, ha már visszakérdezel: Akkor azt.

Hallgass a szívedre Sorost rúgd fenékbe 2018.06.16. 10:02:06

@m.t.:
Ahmed H. simán bejöhetett volna az útlevelével, ha csak ennyit akart volna. Ehelyett a felgyülemlett tömeget hergelte a határzár ellen, amiből migrincsroham és súlyos összecsapás lett végül. Ha ezt bárki megteheti komoly büntetés nélkül, akkor vége annak a rendszernek, aminek az előnyeit élvezzük európaiként.

Aki a tömeges migrációban utazik, az ellensége az európai rendszernek, az európai kultúrának. Ellenségként kell vele bánni, függetlenül attól, mit híresztel a saját céljairól. Ahmed és az AI egyaránt ellenség, nem kell itt szépelegni.

Andy73 2018.06.16. 10:15:00

és akkor ideírt a muzulmán migránsbiznisz egyik honi firkásza, valami Fekete Kocka. Leközölte a kezébe adott beszédet, és megbélyegezte a parlamenti képviselőt. Itt lakik az ellenség. A magyar keresztény , aki ellenál az arab muzulmán inváziónak .

A kommentekből kiderül, hogy a többség kinek ad igazat. Pedig ez egy balliberális hírportál.

NemNick 2018.06.16. 10:47:27

szekunder szégyen végigolvasni a kommenteket.

morph on deer 2018.06.16. 11:06:15

Valóban van olyan hígagyú fidesztálib aki az ilyen pitiáner akcióktól várja az ország sorsának jobbra fordulását?

Vagy most már valóban csak a ‘szélsőjobbra’ fordulás számít, és az a legfontosabb, hogy valaki(k)nek rosszabb legyen, mert akkor végre lesz minek (kár)örülni..?

Mennyire sötét gecinek kell ehhez lenni kedveskéim, tisztelt orbánhitű honfitársaink?
És még van pofátok folyamatosan a kereszténységre hivatkozni, és nem sül le a képetekről a bőr!

Jellemtelen egy népség vagytok, drága magyar testvéreink, akik vígan tapsikolnak amint egy retardált antidemokratikus álkeresztény cimkéket ragasztgat és “megjelöli” nektek barmoknak a kötelező utálkozás célpontját!

Mert még saját értékrendetek sincs, nyomorultak!
Nektek még azt is meg kell mondani, hogy kit is kell kedvelnetek, kiért kell rajonganotok, vagy kit kell éppen utálni a gazdi parancsára!

Mint egy falka vérebet, úgy lehet benneteket uszítani bárkire, “mardel!”- és már lihegve csaholtok is, függetlenül az okától... Aztán megy a talpnyalás, meg a marakodás a ‘jutalomért’...

Buzgón építgetitek a “szép új világot” viktorka parancsára, közben fel sem tűnik, hogy az a világ sem nem szép, sem nem új, főleg nem a “minden világok legjobbika”, de ilyesmi nem zavar benneteket a lelkesedésben. Mint ahogy az sem, hogy valahányszor a történelem folyamán a gyűlölködés útjára léptünk, kivétel nélkül MINDIG mi láttuk kárát!

De semmi nem számít, mert most végre megint szabadon lehet bántani tetszés szerint bárkit! Bár amilyen gyáva gerinctelen falka vagytok, a bántás tárgya nálatok mindig a gyengébb és a kiszolgáltatottabb, mert ők nem tudnak védekezni, vagy a távollévők, akik messziről nem ütnek vissza. Mindig sunyin, hátulról, mocskolódva, mert az az igazi orbanista virtus, nem igaz, “tisztelt hölgyeim és uraim”?

Eközben az sem gond, hogy bűnpártolóvá váltok, az utóbbi harminc év legaljasabb rezsimjének kiszolgálóivá, akik inkább elnézik a saját maguk és országuk kirablását szektájuk vezérei által, csakhogy továbbra is szabadon gyűlölködő orbán-cselédek maradhassanak, mert úgy tovább lehet csámcsogni a gazditól kapott moslékon, és azért még gondolkodni sem kell.

Elég, ha együtt vonyítod “viktor!” - és ettől már azonnal te vagy a legjobb és legerősebb “nemzetvédő” az egész kontinensen!

Azért érdekelne, hogy mennyire örülnétek ti magatok ilyen ks helyes matricáknak az ajtóitokon meg a kocsitokon ti is?
Na nem ugyanezzel a szöveggel, hanem például “fideszes vagyok, a józan ész ellensége”, vagy - különösen a hölgyek számára ajálott - “viktoré vagyok”!
Esetleg “orbánnal a demokrácia ellen” vagy csak simán: “illiberális fideszbérenc”

Biztos jó érzés lenne az is, ugye?

Egyben azért - a józan ész ellenére is - rátapintottatok a lényegre: Darwin bizony alaposan tévedett!
Ugyanis ti vagytok a bizonyíték arra, ti bizony, drága jó orbanista szektatagok, hogy az evolúció képes megfordulni és visszafelé is haladni, - amikor az ember nem fejlődik, hanem elkezd leépülni!
Először szellemileg, majd fizikailag is egyre alacsonyabb szintre jut.

Példa erre egy hajdan értelmes, progressziv gondolkodású, épelméjű sportember, aki alig néhán évtized alatt egy súlyosan személyiségzavaros harácsoló despotává nőtte ki magát, közben fizikai állapota mintegy a duplájára ‘fejlődött’!

Mert egyébként semmi mással lenne magyarázható, hogy egy ország lakosságának mintegy egyharmada önként visszatér szabad emberből cselédsorba, demokratából ‘gulyásnáci’ lesz, a saját fejével való gondolkodást önként feladja, hogy bábként mozgathassák akár bűnözők is kényük-kedvük szerint, visszatér a törzsi gondolkodáshoz és a falkában való cselekvéshez..?
Fizikailag ugyancsak megfigyelhető a változás: épkézláb testalkatúból tespedt dagi, ügyes focistából falábú primadonna, normális politikusból kisvasúttal játszadozó idióta, élvonalbeli onkológusból imádsággal gyógyító kuruzsló, keresztyén lelkészből véreskezű mészáros lett, ugyancsak pár évtized alatt!

Csak egy valami örök: a “dögöljön meg a szomszéd tehene is” mentalitás!
Hál’ Istennek, legalább ezt sikerült megőriznünk, és nem csupán vérzivataros rörténelmünk folyamán, hanem az elmúlt évtizedekben is!
És ez a legnagyobb dolog, galambocskáim, hiszen ettől vagyunk magyarok! Ez az, ami kiemel minket az európai népség közül, mint “egyedülálló” gondolkodásmódú népet, ahogy bölcs vezérünk számtalanszor felhívta a figyelmet az EU-ban tett felszólalásai során!
Tehát nincs más hátra, mint hogy merjünk büszkék lenni rá, hogy mi nem csak parancsra tudunk gyűlölködni és gonoszkodni, hanem magunktól is, minden megerőltetés nélkül!
És most végre büszkén és korlátozások nélkül meg is tehetjük, hála népünk nagy vezérének, a Sorosverő orbán viktornak, Allah növessze hosszúra az ő szakállát, ámen!

Azért ez nem semmi ám!

Attilajukkaja 2018.06.16. 11:50:45

@maxval balcán bircaman:
"Sorosék erősek, szemtelenek. Miért lenne fasizmus a velük való harc?"
Eleve gond, hogy a kormány a saját embereivel akar folyamatosan harcolni. Ezzel eltereli a figyelmet a valódi gondokról, az oszd meg és uralkodj elve alapján marad hatalmon. Ez óriási gond az országom számára. Soros vagy a liberális gondolkodás csak a putynistáknak jelent akkora bajt, hogy minden eszközzel megpróbálja elhallgattatni ezeket. A másik, hogy az ilyen álkeresztény, gyűlölködő retorikával sajnos nagyon sok magyart képesek megtéveszteni, pedig ők tudják a legjobban, hogy mekkora hazugságokat nyomnak megállás nélkül.

morph on deer 2018.06.16. 12:23:42

@Attilajukkaja:
“ A másik, hogy az ilyen álkeresztény, gyűlölködő retorikával sajnos nagyon sok magyart képesek megtéveszteni, pedig ők tudják a legjobban, hogy mekkora hazugságokat nyomnak megállás nélkül.”

De hát ez az egésznek az értelme!
Különben hogyan másképp lehetne kontrollálni a barmokat, és becsábítani a jószándékú ámbár egyszerű gondolkodású tömegeket a nyájba?

“Mindenki más rossz, csak mi vagyunk a jók, és ha minket követtek akkor ti is jók lesztek..!”
Ráadásul van egy aljas, gerinctelen réteg az egyház(ak)on belül, amely nem átall a hazug propaganda mellé állni baksis vagy pozició fejében, és ez még az orbán szándékaiban joggal kétkedőknek is megadja a végső lökést: lám, hiszen az Isten szolgája is szolgálja a ‘mindenhatót’, akkor ez biztosan “kedves az úr előtt”, - hát mi baj lehet abból, ha én is beállok a szektába...

Ez ennyire egyszerű.

morph on deer 2018.06.16. 12:27:14

Tájékoztatásul:
Akinek ‘nem inge’ az ugye ne vegye magára!
Akinek viszont ruházkodnia kell, annak javaslom a libazöld színt. Van akinek bevált...

Attilajukkaja 2018.06.16. 13:42:13

@morph on deer:
"De hát ez az egésznek az értelme!"
Pontosan!

"Különben hogyan másképp lehetne kontrollálni a barmokat, és becsábítani a jószándékú ámbár egyszerű gondolkodású tömegeket a nyájba?"
Sajnos így van. A demokrácia túl macerás és hosszadalmas egyesek számára, hiszen széles rétegekkel egyeztet minden döntése előtt. Mennyivel könnyebb, ha egy "erős" ember azonnal megmondja a tutit. Akkor is, ha az a döntés kérészéletű lesz még a Vezír számára is.

"van egy aljas, gerinctelen réteg az egyház(ak)on belül, amely nem átall a hazug propaganda mellé állni baksis vagy pozició fejében"
Ez mindig is így volt. Annak idején, Kádárék alatt ez volt a túlélés egyetlen módja. Nem vitás, hogy ebben is kezd visszatérni a kádárizmus.

"az Isten szolgája is szolgálja a ‘mindenhatót’, akkor ez biztosan “kedves az úr előtt”, - hát mi baj lehet abból, ha én is beállok a szektába."
Na, na! Ha Ferenc pápa mond valami progresszívet, akkor bukik ez az érvelés is.

"Ez ennyire egyszerű."
Már akinek!

morph on deer 2018.06.16. 13:47:07

@Attilajukkaja:
A ‘mindenhatót’ - Felcsútról!
Azaz: nem az Istent, hanem a mindenhatót.
Egyelőre még nem azonos a státuszuk, remélem.

Attilajukkaja 2018.06.16. 14:20:27

@morph on deer:
"Azaz: nem az Istent, hanem a mindenhatót.
Egyelőre még nem azonos a státuszuk, remélem."
Sokaknál az! :o((((

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.06.16. 14:21:12

@prakp:

KIcsi csillag, ugye sejted, milyen magasról szarok a véleményedre?

Ja, amúgy meg 2/3! :DDD

Hallgass a szívedre Sorost rúgd fenékbe 2018.06.16. 16:17:45

@morph on deer:
Nem igazán érted Darwint, csak bedobtad mert éppen a kezed ügyébe került.

Darwin elmélete szerint állandó küzdelem folyik a túlélésért, és csak a legjobbak tudnak fennmaradni ("survival of the fittest" de a kifejezés nem tőle származik). Mégpedig azok, akik az adott környezeti feltételek mellett a legjobb teljesítményt nyújtják, a többinek meg kuka.

Ha ezt lefordítod a mostani migrincshelyzetre, akkor nagyon messzire vezető következtetések adódnak, inkább ne menjünk bele. Én viszont semmiképp nem szeretnék a kukacsoportba tartozni.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.06.16. 16:27:15

@Hallgass a szívedre Sorost rúgd fenékbe:

Olyan viszont még nem fordult elő az evolúció során, legalábbis az emberi történelemben biztos nem, hogy egy csoport szándékosan és tudatosan javítja az őt fenyegető csoport túlélőképességét. Pl. a saját életterében való beengedéssel és a parazitáknak nyújtott szociális segélyek révén.

Hallgass a szívedre Sorost rúgd fenékbe 2018.06.16. 16:36:23

@Attilajukkaja:
Rád gondolhatott Orbán amikor a beszédében egy kisklasszikust idézett:

"A liberálisok mindenkivel toleránsak, csak a fasisztákkal kérlelhetetlenek – ja, hogy rajtuk kívül mindenki fasiszta?"

morph on deer 2018.06.16. 16:38:57

@Hallgass a szívedre Sorost rúgd fenékbe:
“Nem igazán érted Darwint”

Semmi problémám nics a legéletképesebb egyed(ek) fennmaradásával és szaporodásával, hiszen ez lenne a ‘természetes kiválasztódás’.
Ehhez képest én viszont abból a premisszából indultam ki, hogy a továbbszaporodó, azaz a leginkább életképes egyed egyben a legfejlettebb is.

Na ebben tévedtünk mindketten, névszerint Darwin és én is.

Mindenesetre ez a kontraszelektált “elit” ennek éjes bizonyítéka!

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.06.16. 16:42:46

@Hallgass a szívedre Sorost rúgd fenékbe:

"Én viszont semmiképp nem szeretnék a kukacsoportba tartozni."

Pedig erősen úgy néz ki, hog yoda fogsz tartozni. Persze velem együtt.

A mi életösztönünket elsatnyította a nagy liberalizmus, humanizmus, az emberi jogok mindenkire való kiterjesztése stb. A nálunk jóval potensebb, életképesebb, fertilisebb migránstömeg pedig ezt szégyentelenül kihasználja. Amúgy nincs ebben semmi meglepő, ez minden parazita közös jellemzője. Még csak hibáztatni sem lehet őket ezért, csak az evolúciós élethalálharc által rájuk osztott szerepet játsszák el. Nem ők a hibásak, hanem mi, hogy ezt megengedjük.

Az állati parazitákat kirtjuk. A humán parazitákat nyilván nem irthatjuk ki, de el kell távolítanunk őket az életterünkből, vagyis Európából.

(Már hallom lelki füleimmel az idióták vonyítását az élettér szó használata miatt. Pedig a Wehr szó sem lett náci attól, hogy szerepelt a Wehrmacht szóban. Sőt szerepel a mai Bundeswehr szóban is. Ahogy a Genosse szó sem lett komcsi attól, hogy használták a komcsik, sőt az SPD-ben végig használatos volt, sőt ha csökkenő mértékben is, de ma is az.)

Hallgass a szívedre Sorost rúgd fenékbe 2018.06.16. 16:49:44

@Kovacs Nocraft Jozsefne:
Az evolúció egy hallatlanul érdekes dolog, minél jobban belemegy a zember a részletekbe, annál izgalmasabb.

Maradjunk csak az invazív fajoknál, akik mindenütt kipusztítják maguk körül az őshonosakat. Jó példa erre a rendkívül agresszív afrikai vadméh terjedése, akiket áttelepített valaki Dél-Amerikába és azóta egyre északabbra terjednek. Mostanáig több mint ezer embert megöltek a kíméletlen harcmodorukkal, miközben a speciális szaporodási előnyük révén kiszorítják az őshonos háziméheket.

Sokat lehet tanulni az intő természeti példákból.

en.wikipedia.org/wiki/Africanized_bee

Attilajukkaja 2018.06.16. 17:01:40

@Hallgass a szívedre Sorost rúgd fenékbe:
""A liberálisok mindenkivel toleránsak, csak a fasisztákkal kérlelhetetlenek – ja, hogy rajtuk kívül mindenki fasiszta?"
A fasisztákkal szemben mindenkinek intoleránsnak kellene lennie, még jó, hogy a liberálisok is azok. A mondat második része viszont elég bugyuta, akárki is mondta.

Hallgass a szívedre Sorost rúgd fenékbe 2018.06.16. 17:02:32

@morph on deer:
Túlélési szelekcióról írt Darwin, csak később próbálkozott a nemi kiválasztódással, de ezt sokan megkérdőjelezik.

Igazából egyik sem alkalmazható az emberi társadalomra a jelenkori viszonyok között. Egy mesterséges kontraszelekció folyik, aminek a terméke a libsi és az általa felfuttatott néger invázió, vagyis az elkorcsosult gondolkodás és a beilleszkedési képtelenség szimbiózisa. Külön-külön is szembemegy az evolúcióval, együtt meg pláne, mégis lehet hogy ez lesz a jövő.

prakp 2018.06.16. 18:18:33

@Hallgass a szívedre Sorost rúgd fenékbe: Te igenhülye... Kívánok neked hasonló elbánást, aztán majd a csurmában el fogsz gondolkodni ezen. Feltételezett bcs nem bcs, tudtad? Egyébébként a muszka haverjaiddal dumcsizd le a dolgot. Érdekelne, ha a csokos pecódat szórná a 25ös kazettással, ugyanezt trollkodnád?

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.06.16. 21:34:44

@Attila éjsötét lyukacskája:

"A fasisztákkal szemben mindenkinek intoleránsnak kellene lennie"

Még szerencse, hogy nem te írod elő, kinek kivel szemben kell toleránsnak lennie. Tudod, kis sötét lyukacska, a libbantak eleddig mindig azt a bizonyos Voltaire-idézetet hangoztatták, de te annyira elfajzott vagy, hogy még ezt sem vagy képes betartani. Persze a többi libsi is csak szavakban teszi, szóval tökmindegy. Ti már rég csak a gyűlölködésben élitek ki magatokat.

"még jó, hogy a liberálisok is azok."

Csak ugye egyben ők mondják meg, ki a fasiszta. :D És a libbantak szerint rajtuk kívül mindenki fasiszta.

Ja, amúgy meg 2/3! :DDD