Van egy ország

MENEKÜLTEK ETETÉSE TILOS

2018. június 13. - Fekete Kocka

Nagyon ritkán hallani rólunk a BBC híreiben, na de ezzel sikerült elérni az angol rádió ingerküszöbét: Magyarországon törvénytervezetet nyújtanak be, mely bűncselekménynek minősíti menekültek segítését, információval és élelemmel való ellátását. Nem nehéz elképzelni, mit gondolhat most a magyarokról a civilizált világ. És ezt a szégyent semmiféle ezermilliárdokért hazudott országimázs le nem mossa rólunk.

Hányszor hangzott már el Magyarországon a mondat, hogy "ennél már nem lehet lejjebb"? És mindig volt. Most is lesz. Mert mi lehet azoknak a fejében, akik ezt előkészítették és megszavazzák? Eszükbe jut, hogy a kereszténység egyik alapvetését készülnek megtagadni? S közben mindazokat, akik emberséget mutatnak a magyar kormány rágalmazza, akadályozza, üldözi, ellehetetleníti.

Hát ennyire eltorzult itt minden? De hát ahogy Márai írja naplójában "Magyarország a legnehezebb kérdésekben és órákban nem viselkedett keresztényien, önmagával szemben sem, másokkal szemben sem. Nem, akármilyen harsányan bizonygatták is a magyar kereszténységet a különböző társadalmi és felekezeti kurzusok, a magyar társadalommal nem "történt meg" az elmúlt ezer évben az, hogy kereszténnyé legyen, ahogyan ez megtörtént a Nyugat népeivel. Pogány és barbár nép maradtunk." Mert miféle értékrend az, mely megbüntet, ha csokit adok egy menekült gyereknek? S vajon lesz olyan, aki ezért feljelent?

Milyen emberek ezek? Kiktől tanulták ezt? Hol szívták ezt magukba? Volt idő, amikor nemcsak köztiszteletben álló államférfiak, hanem a pápa is a magyarok hagyományos lovagiasságára hivatkoztak a világ színe előtt. Például 1944-ben, amikor csak egy kis emberségért könyörögtek. Hát majd nemsokára megint fognak, mert újra olyanok ülnek az ország házában, amilyenek annak idején megszavazták a zsidótörvényeket.

De ha eléjük raknék egy lapot azzal a szöveggel hogy "Egyetértek azzal, hogy menekülő embereken nem szabad segíteni", egyik sem merné aláírni. De a törvényt egyetlen gombnyomással csordában megszavazni az más. Aztán majd mind hazudik magának valamit a haza érdekéről.

Majd Magyarország után a BBC rátért Észak-Koreára. Csak, hogy tudjuk, hova tartozunk. Mert Európához nem, az annyi szent.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://vanegyorszag.blog.hu/api/trackback/id/tr514041452

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kvadrillio 2018.06.14. 11:44:44

Huhognak, buziznak – és 1 hónapig az egész világ látja....:O))))) kubatoVot kéne oda küldeni és 1 pillanat alatt elvágnák a torkát !!! :O))))) MERA SZURKOLÁS AZ IJJJJJJEN ! :o)))))

maxval bircaman szeredőci anyabaszó 2018.06.14. 11:50:35

@arabok balrol: Csak annyit fűznék hozzá udvariasan: baszd meg anyádat a ravatalán mocskos fideSS bérenc geci tarsoly !

Attilajukkaja 2018.06.14. 11:56:59

@hullajelölt88:
"és hogy tudod megakadályozni a múltat"
Miért a múltat akarnám megakadályozni? Csak nem akarom, hogy megismétlődjön. :o)

"Ezek nem lesznek nyilasok, ezek évek óta azok, csak senki sem hiszi el nekem."
Azt hiszem, értem, miről beszélsz. A Nyilasok annak idején sem a semmiből jöttek elő, hanem a magyar szorongó, nemzeti érzésében megerőszakolt emberekből állt össze. A nyilas mozgalom lényege is ugyanaz volt, mint a mostani orbanizmusé is: kerestek és találtak is egy ellenséget, amelyre minden bajukat rázúdíthatták. Annak idején ezt a zsidókban találták meg. Ma ennél szélesebb a paletta. Több ellenséget is kivetítenek az erre fogékony embereknek. Mert könnyű a másik iránti gyűlöletkeltés, hogy ezzel palástolják a valódi problémákat.

" És igen, a szavazóikat is annak tartom, sőt... főleg a szavazóikat."
A szavazóik nem biztos, hogy átlátják ezt a politikai ármányt. Sokan nem.

Attilajukkaja 2018.06.14. 12:12:37

@krain:
" akik a Keletiben voltak, és akiket pátyolgattak itt a terroristapárti libsik"
Milyen terroristapárti libsik???????

2018.06.14. 12:15:48

@Attilajukkaja: múlt = ezek nem lesznek nyilasok, ezek évek, talán évtizedek óta azok, csak kicsit kevésbé volt feltűnő.

2018.06.14. 12:16:16

@krain: hazudsz, mint minden fideSS-nyilas.

John Nethem 2018.06.14. 12:24:05

@JFK-alapítótag: Hacsak az alázat kérése nem hülyére vevést jelent..... Mert én kellően szét tudom választani a kettőt.... Ugyanis van jócskán elszenvedett tapasztalatom....

Attilajukkaja 2018.06.14. 12:27:39

@hullajelölt88:
"ezek nem lesznek nyilasok, ezek évek, talán évtizedek óta azok, csak kicsit kevésbé volt feltűnő."
Jó. És akkor mi a javaslatod?

Attilajukkaja 2018.06.14. 12:30:18

@maxval bircaman szeredőci anyabaszó:
Csak egy kérdésem lenne: miért bújsz Birca nickje mögé? Ebben mi a jó neked?

2018.06.14. 12:30:51

@Attilajukkaja: egyelőre semmi. Aki még ember és teheti, meneküljön az országból.

Muad\\\'Dib 2018.06.14. 12:35:46

@Attilajukkaja:
Dehogy nyilasok. Nyilas/náci/fasiszta/kommunista. Akármilyen sötét eszmék is ezek, de ideológiai elkötelezettséget feltételeznek. Mikor volt valaha is ideológiai elkötelezettsége Viktoréknak? Színtiszta machiavellizmus, megalománia és harácsolás. Évekkel ezelőtt az oroszok voltak a rossz fiúk, ma haverok. Régen telesírták az újságaikat a palesztinok elnyomásával kapcsolatban, ma ők lettek a "hettiták" akiket az új legjobb cimbi Bibi majd megtanít kesztyűbe dudálni. Felesleges ilyen bélyegeket kitalálni rájuk mert lepereg róluk lévén semmiféle konkrét ideológiát nem követnek.

Attilajukkaja 2018.06.14. 12:37:32

@hullajelölt88:
" Aki még ember és teheti, meneküljön az országból."
Sokan valóban ezt teszik.
Én például már nem tehetem, mert a nyugdíjas szüleimről az állam már biztosan nem fog gondoskodni. Így is hatalmas küzdelmeket folytatunk az egészségüggyel az öregeim érdekében, .... erről nem szívesen mesélnék. :o((((

Fülig José 2018.06.14. 12:41:41

@krain: öcccséém, hogy te ennyi ésszel még életben vagy... hogy csinálod?! a kedves vezetőd állította meg a vonatot, hogy megmutogathassa a migráncszombikat a hozzád hasonló agyhalottaknak... aztán a szerencsétlenek gyalog elmentek Ausztriáig... emléxel, nyomorult? milyen migriapokalipszist vizionál gazdád meg te, he?! kretén.

Épüljön stadion a CEU helyére 2018.06.14. 12:43:34

@hullajelölt88: Eleg lenne, ha csak a lipsik elhuznanak az orszagunkbol.

Attilajukkaja 2018.06.14. 12:45:55

@Muad\\\'Dib:
" Mikor volt valaha is ideológiai elkötelezettsége Viktoréknak?"
Orbánnak mindig is volt valamilyen elkötelezettsége, csak úgy cserélte ezeket, mint normális ember a fehérneműjét.

"Színtiszta machiavellizmus, megalománia és harácsolás. "
Így igaz!

"Évekkel ezelőtt az oroszok voltak a rossz fiúk, ma haverok."
Így igaz. Ennek az embernek nincsenek elvei. Tegnap még ateista volt, ma már a kereszténységet is beemelné az Alaptörvényébe. Egy gerinctelen opportunista. A gond, hogy ezt a szavazói nagy része is átlátja, mégis behódolnak neki.

"Felesleges ilyen bélyegeket kitalálni rájuk "
Miféle bélyegeket?

Attilajukkaja 2018.06.14. 12:48:05

@Épüljön stadion a CEU helyére:
"Eleg lenne, ha csak a lipsik elhuznanak az orszagunkbol."
Abba végképp belehalnátok! He-he! Már így is bajban van az ország a nagy szakemberhiány miatt.

Muad\\\'Dib 2018.06.14. 12:48:15

@Attilajukkaja:
A nyilasok/fasiszták/stb. dolgokra gondoltam. Azért nem fog ez soha működni az esetükben (és azért értelmetlen ilyenket mondani róluk), mert...hát amiatt amit leírtam és megerősítettél.

Fülig José 2018.06.14. 12:48:19

@Épüljön stadion a CEU helyére: hopp, egy intelligens nick intelligens hozzászólása... köszönjük, Emese...

Épüljön stadion a CEU helyére 2018.06.14. 12:53:29

@Attilajukkaja: Huu mekkora bajba lennenk, ha nem lenne itt egy rakas, idegen, ellenseges erdekeket szolgalo MAGYARGYULOLO kolaborans haazarulo. Tan nem tartott volna 20 evig a rendszervaltas es 20 evvel fejlettebb volna az orszag.

morph on deer 2018.06.14. 12:55:15

@Attilajukkaja:
“De rajtunk múlik, hogy ezt megakadályozzuk.”

Múlott volna, de jóval korábban.
A lavinát is hógolyó korában tudod utoljára megállítani, aztán meg már nem.
Bár ez inkább valami fertőző agybajhoz hasonlít, ami terjed.

Most már akár nyugodtan fejre is lehet állni, legfeljebb akkor látsz változást.

2018.06.14. 13:01:29

@Épüljön stadion a CEU helyére: lehet, hogy jó poénnak tartod amit csinálsz, de jelezném, te is egy vagy a nyilasok közül.

morph on deer 2018.06.14. 13:02:27

@Muad\\\'Dib:
“Mikor volt valaha is ideológiai elkötelezettsége Viktoréknak? Színtiszta machiavellizmus, megalománia és harácsolás.”

Szó szerint.
Ha netán valamilyen ideológiára hasonlít is időnként amit művel(nek), az is csak azért van, mert az adott pillanatban az a legjövedelmezőbb vonal.

Jelenleg az “Európa védelmezője” kezd kifulladni, most jön “viktor a (horog)keresztes vitéz” a kereszténységgel, aztán majd megint valami más. Bármi, ami kell a bizniszhez.

felső határ nincs 2018.06.14. 13:02:45

@Attilajukkaja: "Abba végképp belehalnátok! He-he! Már így is bajban van az ország a nagy szakemberhiány miatt. "

Persze, bajban van. Azota van evi 2szamjegyu %-os beremeles miota szakemberhiany van.

Remeljuk mindorokre marad sot sulyosbodik a hiany.

Szél Bernadett börtönben van már? 2018.06.14. 13:04:43

@Attilajukkaja:

"Már így is bajban van az ország a nagy szakemberhiány miatt. "
Miben "szakemberek a libsik? Ja tudom, már bizonyították 2002-2010 között. Abban, hogy a visegrádi országok közül egyedüliként Magyarországnak kellett IMF mentőövért könyörögnie. Na, ebben tényleg szakemberek vagytok! És hogy bajban az országotok, (a ti országotok, nem Magyarország) annak egy magyar csak örül. Bajban van, mert nem fizetjük nektek a jó nagy kamattal megszórt hiteleket, anélkül pedig életképtelenek vagytok! Hát, megszoptátok! :)
Egyébként meg mindig élvezet olvasni a Jobbikot is magukhoz soroló "többségi ellenzéktől", hogy ki is a náci. :D

Homo fideszbirkusz 2018.06.14. 13:11:43

@krain: ""jó hogy az EU legutolsó országai közé rohadt le Magyarország"
Kár, hogy csak te látod így. Az EU, meg mindenki más pont ellenkezőleg."

Bruahaha! Az Eurostat staisztikát,a GDP/fő-t kellene nézned és értened fidelitaszos troll, Orbanisztán a legutolsó helyekre csúszott le az elmúlt nyolc évben!
Ráadásul Románia előzni fog 2022 előtt, ha nem veszik vissza a tempót.

Fülig José 2018.06.14. 13:15:06

@Szél Bernadett börtönben van már?: na már megint elfelejtetted bevenni a gyógyszert, mi? csak ne izgasd fel magad, pajtás, árt a szépségednek... menj, zárd be a disznókat inkább, megfáznak. a gondolkodást meg hanyagold, mert kizárnak a pártból...rossz kutya!

Homo fideszbirkusz 2018.06.14. 13:16:12

@Szél Bernadett börtönben van már?: "Miben "szakemberek a libsik? Ja tudom, már bizonyították 2002-2010 között. Abban, hogy a visegrádi országok közül egyedüliként Magyarországnak kellett IMF mentőövért "

Ja persze, azokért a gazdasági húzásokért, amit a fidesz banda is egységesen szavazott meg 2002-től: 100 napos program, 13. havi nyugdíj és a többi herdálás. Orbán rendre büszkélkedett vele akkoriban, hogy ő minden osztogatását megszavazta a ballibeknek, mert az jó az embereknek.

Úgyhogy államadósság meg államcsőd ügyében nektek Homo fideszbirkuszoknak kuss van.

zsindex ISIS AlQaeda mind CIA projekt 2018.06.14. 13:21:23

Magyarországra maximum Ukrajnából érkezhetne menekült, ott van csak háború. Igaz- az is polgárháború- pontosabban az amerikai- izraeli bábkormány háborúja az oroszajkú kisebbség ellen- és saját polgáraik ellen is.

nookedli 2018.06.14. 13:21:24

Csak nekem furcsa, hogy a migránsok befogadása határozza meg, a helyünket a világon? Miért ne zárkózhatnánk el? Kinek hiányoznak ezek a subickos képűek. Eléggé félelmetesek a cigányok. Budapesten nap mint nap jönnek szembe, nem tudom merre kerüljem a járdán, mert a cigány nem áll félre, sőt. Van elég bajunk ezek nélkül is. Elég sok adónkat viszik el a cigányok felzárkóztatására, amit persze ellopnak farkasflóriék. Zsinagógákat és zsidó temetőket is újít fel a fidesz az adónkból, szóval senki ne rasszistázza őket, sőt. Ja és ezek miatt nem vagyok fideszes, meg a korrupció miatt. Amúgy meg mészaroslőrinc.

Épüljön stadion a CEU helyére 2018.06.14. 13:22:06

@hullajelölt88: Igen mindig is az indianokkal voltam, nekik szurkoltam.

Homo fideszbirkusz 2018.06.14. 13:22:52

@felső határ nincs: "Persze, bajban van. Azota van evi 2szamjegyu %-os beremeles miota szakemberhiany van.
Remeljuk mindorokre marad sot sulyosbodik a hiany."

Ha meglenne a nyolc osztályod Fideszbirkusz, akkor tudnád, hogy a benyögésed első része a szomorú igazság.

A második részben meg az a szép elnézni, amilyen örömmel tudjátok ti tökön szúrni magatokat, csak azért mert orbán führer adta a kést a kezetekbe. Túl hülyék vagytok ti ahhoz Homo fideszburkuszok, hogy megértsetek olyan dolgokat, amit már egy 12 éves gyerek is képes megérteni. Legkésőbb, amikor majd a 6 osztályos közmunkásból átképzett sebész fog müteni, akkor majd megérti a birkaagyad mit jelent a szakember hiány.

Szél Bernadett börtönben van már? 2018.06.14. 13:25:16

Gyönyörű! Vergődik a náci ellenzék. :D

Homo fideszbirkusz 2018.06.14. 13:25:20

@zsindex ISIS AlQaeda mind CIA projekt:

Jól van te ruszki bérenc idióta, Moszkva aris utalja neked a 12 rubelt a veretes propgandádéret, azhtán elhúzhatsz a mai napon a picsába. Vagy Szibériába.

Szaracén 2018.06.14. 14:15:01

Márainak igaza volt, ma is istenkáromló köpönyegforgatók tetszelegnek a kereszténység védelmezőinek jelmezében:
www.youtube.com/watch?v=Y3ozEqRQXSs

FLAZZ 2018.06.14. 14:15:25

@Homo fideszbirkusz: a gazdasági teljesítmény nem téged igazolt. Persze te még négy évig ezt szajkózd, majd utána sértődötten reagálsz arra, hogy a ballibancs mikrovilág nincs köszönőviszonyban a valósággal.

Attilajukkaja 2018.06.14. 14:18:06

@Szél Bernadett börtönben van már?:
"Miben "szakemberek a libsik?"
Nem tudom, miért lennének a libsik szakemberek. A szakember az szakember, nem?

"Ja tudom, már bizonyították 2002-2010 között."
Semmivel sem voltak rosszabbak, mint a Fideszesek. A gond az volt, hogy az idejükre esett egy világgazdasági válság. Az el;g kemény volt!

@Abban, hogy a visegrádi országok közül egyedüliként Magyarországnak kellett IMF mentőövért könyörögnie. Na, ebben tényleg szakemberek vagytok!@
Miért feltételezed rólam, hogy pénzügyi szakember vagyok? :o)))
Amúgy nem vagyok meggyőződve róla, hogy Magyarország nem járt volna jobban egy újabb IMF hitellel. A Fidesz maffiózók persze rosszabbul jártak volna vele, ez nem kétséges.

"És hogy bajban az országotok"
Miért, te nem vagy magyarországi?

"Egyébként meg mindig élvezet olvasni a Jobbikot is magukhoz soroló "többségi ellenzéktől", hogy ki is a náci. "
Bizonyára. De ezt miért nekem írod?

Attilajukkaja 2018.06.14. 14:21:15

@felső határ nincs:
"Persze, bajban van. Azota van evi 2szamjegyu %-os beremeles miota szakemberhiany van."
He? Szerinted ilyen sokkal emelték az orvosok vagy a pedagógusok, esetleg a tűzoltók vagy a mentősök fizetését?????? Hol élsz te?

felső határ nincs 2018.06.14. 14:28:04

@Attilajukkaja: Az orvosok es a pedagogusok bere nagyjabol a duplaja most mint 2010ben, ugyhogy az egy jo pelda, igen.

Pál Madácsi 2018.06.14. 14:31:26

Sajnos minden szó igaz, és szörnyű, hogy hazánkkal kapvsolatban hangzott el. Észak-Korea kezd nyitni a világra, viszont Viktor Viktorovics Gecikov miatt hazánkat ki fogja közösíteni a nemzetek demokratikus közössége.

Attilajukkaja 2018.06.14. 14:32:23

@Épüljön stadion a CEU helyére:
"Huu mekkora bajba lennenk, ha nem lenne itt egy rakas, idegen, ellenseges erdekeket szolgalo MAGYARGYULOLO kolaborans haazarulo."
Ezt jól látod! Éppen ideje, hogy eltakarítsa a nép ezt a hazaáruló, Putyin bérenc fideszes bandát!

" Tan nem tartott volna 20 evig a rendszervaltas es 20 evvel fejlettebb volna az orszag."
Egyetértek! Orbán nélkül már sokkal előbbre lennénk.

@morph on deer:
"Múlott volna, de jóval korábban. "
Soha nem késő.

"A lavinát is hógolyó korában tudod utoljára megállítani'
Egy idő után minden lavina lecseng. De tehetsz róla, hogy valamennyire megfékezd.

"Most már akár nyugodtan fejre is lehet állni, legfeljebb akkor látsz változást."
Akkor álljunk fejre! Én benne vagyok.

Attilajukkaja 2018.06.14. 14:33:04

@felső határ nincs:
"Az orvosok es a pedagogusok bere nagyjabol a duplaja most mint 2010ben"
De nem Magyarországon!

felső határ nincs 2018.06.14. 14:34:52

Egy orvos se szavazott a lippsikre.

Ugyanigy minden tanar fideszes.

Vajon miert?

felső határ nincs 2018.06.14. 14:40:02

Elvinné a kormány az MTA kutatóintézeteit

Egy, a költségvetési törvénybe bújtatott sor a Palkovics-minisztériumnak adja a kassza kulcsát, ami veszélyezteti a tudomány függetlenségét.

Muhaha

Ujabb hely ahonnet kirugdossuk a mocskos lippsiket

chrisred 2018.06.14. 14:42:45

@Épüljön stadion a CEU helyére: Nem az a legnagyobb baj, hogy húsz évig tartott a rendszerváltás, hanem hogy húsz év múlva visszajutottunk oda, ahonnan indultunk.

Attilajukkaja 2018.06.14. 14:43:58

@felső határ nincs:
" Honnan tudod, nyugger?"
Miből gondolod, hogy nyugdíjas vagyok? Mert te az vagy? :o)))))

"Egy orvos se szavazott a lippsikre.
Ugyanigy minden tanar fideszes."
Te valami fizetett rémhírterjesztő vagy? Mert amit írsz, az természetesen nem igaz! Azt hiszed, mindenki beveszi a kamuzásaidat? :o)))

chrisred 2018.06.14. 14:44:31

@felső határ nincs: Mert nem tudták, hogy egy évvel később a polgári jelző elavult politikai termék lesz.

élhetetlen 2018.06.14. 15:40:54

@John Nethem: Kár beléd a szöveg, mert nem érted. Azt írtam, hogy nem az utcán élés büntetésével kellene kezdeni, hanem kicsi, de élhető hely biztosításával. És így folytattam: „Aztán büntessék azt, aki a húsz négyzetméterét nem tartja rendben. Az korrekt lenne.„. Erre te: „ezért elig egy év alatt leamortizálja, amibe már senki nem hajlandó beköltözni...”. Ha egy embernek azt mondják, hogy független életet élhet 20 négyzetméteren, aminek az egyetlen feltétele az, hogy tartsa rendben, az emberek zöme erre hajlandó, ebben biztos vagyok. És igen, biztosan lennének, akik leszerelnék a csapot és eladnák, azokat ki lehetne rakni, és jöhetne az utcán élés miatti rendőri intézkedés, de ez sokkal kisebb számosságú lenne, mint ami most fog következni, amikor minden hajléktalant a rendőröknek kell eltüntetni. Mit nem értesz? Lennének súrlódások a szomszédok között? Biztosan, de az előfordul a budai társasházakban is, ettől még működnek.

Homo fideszbirkusz 2018.06.14. 15:46:53

@felső határ nincs:

Minden jobb képességü orvos elmenekült már az országból te orbán faszszopó fideszbirka, minden épkézláb tanár elhagyta már a pályát. Orbánod alatt Magyarországból szinte csak a selejt gyüjtemény lett, szinte csak ezek maradtak meg. Ebböl van a felcsúti führernek kétharmada, a hozzád hasonló funkcionális analfabétákból. Tudjuk: 2022-re cél a négyötöd a te fajtádból!

morph on deer 2018.06.14. 15:54:40

@felső határ nincs:
“Egy orvos se szavazott a lippsikre.
Ugyanigy minden tanar fideszes.
Vajon miert?”

Mert te mondod.

Az ugyanis teljesen nyilvánvaló, hogy egyikkel sem találkoztál életedben: tanárral kellett volna, de a jelek szerint nem sikerült, orvossal meg kellene, de sürgősen!

Attilajukkaja 2018.06.14. 15:54:41

@élhetetlen:
Egyetértek veled!

"biztosan lennének, akik leszerelnék a csapot és eladnák"
Ehhez nem kell hajléktalannak lenni. Sajnos. Amúgy meg tényleg szükség lenne egy olyan szociális munkásokat tömörítő (civil?) szervezetre is, akik odafigyelnének az ilyen olcsó bérlakásokba beköltöző hajléktalanokra és rendszeresen látogatnák, segítenék, felügyelnék őket az első hónapokban..

hotredchili 2018.06.14. 15:58:28

@felső határ nincs: örülök, hogy te az összes orvost és tanárt ismered...ja, nem. Az én nevemben (és sok ismerősömében) te aztán meg ne mondd, hogy mennyivel emelkedtek a bérek, vagy hogy kire szavaztunk, ok? A szakemberhiányhoz meg annyit, hogy júliustól már a labancokat fogom altatni-érzésteleníteni, ami kész szerencse, mert én is csak egy lippsi vagyok.

élhetetlen 2018.06.14. 16:09:17

@Muad\\\'Dib: Nem igazán értek veled egyet. A „kádári cucializmus” egészen más volt. Az úgy működött, hogy elvileg biztosított állást (gyárudvar, seprű támasztás), valamennyi fizetést, és munkásszállást. (Van munkásszállós tapasztalatom, a főiskolán ott béreltek szobákat, mert nem volt saját kolesz, vacak volt, de jobb az utcánál, az biztos). Tehát volt lehetőség a létezésre, és, csak azokat büntették, akik ezt nem fogadták el. És ezek a semmit nem teremtő állások nem biztos, hogy többe kerültek, mint az, hogy most a rendőröket azért fizetjük, hogy egyik aluljáróból a másikba kergessék a hajléktalanokat, vagy ezután egyesével vigyék őket a szállóra, vagy a börtönbe. Most azokat akarják büntetni, akiknek semmit nem biztosítanak, és ez nem kerek.

Tom66 2018.06.14. 16:09:46

A nyugati világ állampolgárai végre kezdenek tisztán látni és egyre kevésbé hisznek a politikusoknak és a liberális véleményformálóknak. Arról az „imádott és humánus” nyugatról beszélünk, aki folyamatosan próbálja leigázni a gyengébb államokat , eddig tagadta a bevándorlás tényét és a no-go zónák létezését is?

Attilajukkaja 2018.06.14. 16:16:17

@Tom66:
"eddig tagadta a bevándorlás tényét és a no-go zónák létezését is?"
Mégis melyik nyugati állam tagadta eddig a bevándorlás tényét???????
Amúgy no-go zónák Budapesten is vannak. Szerinted Orbán ezt beismerné?

élhetetlen 2018.06.14. 17:06:12

@Attilajukkaja: A civil segítő szervezetek léteznek, lakás nincs. Budapesten nagyon sok használaton kívüli szükséglakás van önkori tulajdonban, de nem adják, mert költeni kéne rá valamennyit, inkább lezárják. Nem véletlenül hírértékű, ha egyet sikerül megcsípni, és új életet kezdhet benne valaki. Ez ugyanaz, mint Ócsa, annak a költségéből nem 80, hanem sokkal több üresen álló lakást lehetett volna felújítani, iskola, munkahely, közlekedés mellett, de az nem hozott volna annyit a haveroknak, mint Ócsa. A civilek meg elketyegnek, úgy, ahogy, de sohasem lesz pénzük tömbházakat építeni, és megoldani azt, amit meg lehetne oldani.

Attilajukkaja 2018.06.14. 17:08:53

@Tom66:
Ugye tisztában vagy azzal, hogy Orbánék tagadták a bevándorlás tényét míg több, mint 20 ezer idegent telepítettek be Magyarországra az elmúlt 2 évben? Ugye tudtad?

Attilajukkaja 2018.06.14. 17:21:36

@élhetetlen:
"A civil segítő szervezetek léteznek, lakás nincs. Budapesten nagyon sok használaton kívüli szükséglakás van önkori tulajdonban, de nem adják, mert költeni kéne rá valamennyit,"
Egyetértek! De hát kel a pénz a stadionokra. Nem igaz?
Én arra gondoltam, ha olcsó bérlakásokat biztosítanának az Önkormányzatok például azoknak a családoknak, akiket ilyen vagy olyan okból kitettek az otthonukból, akkor felszabadulna egy csomó hajléktalan szálláshely. De az évek óta utcán tengődő hajléktalanok egy része is megérdemelne hasonló lehetőséget. Ismerek ilyeneket. Viszont rájuk kellene rendszeresen néznie valakinek, hogy mennyire sikerült visszazökkenniük a "rendes" életbe. Ehhez kellene sok szociális munkás. Tudom, hogy léteznek ilyenek, de messze nem a kellő számban és messze alul vannak fizetve. Erre is figyelmet kellene szánnia a kormány megfelelő államtitkárságának, hogy ne eszetlen módon osztogassák a lakásokat, mert annak nem lesz jó vége.
Szerintem ehhez nem is a pénz hiányzik, hanem a politikai akarat.

"ugyanaz, mint Ócsa, annak a költségéből nem 80, hanem sokkal több üresen álló lakást lehetett volna felújítani"
Igaz!

"de az nem hozott volna annyit a haveroknak, mint Ócsa."
Nem tudom, de lehiszem.

" A civilek meg elketyegnek, úgy, ahogy, de sohasem lesz pénzük tömbházakat építeni, és megoldani azt, amit meg lehetne oldani."
Nem is az ő feladatuk lenne lakásokat biztosítani a rászorultaknak, viszont nagyon komoly feladatuk lenne abban, hogy az új lakókat integrálják az adott közösségekbe.

Attilajukkaja 2018.06.14. 17:23:56

@élhetetlen:
Bocsi az elírásokért, ... már kezdek fáradni. :o)

élhetetlen 2018.06.14. 17:41:00

@Szél Bernadett börtönben van már?: „mert nem fizetjük nektek a jó nagy kamattal megszórt hiteleket, anélkül pedig életképtelenek vagytok! Hát, megszoptátok! :)”. Ajaj. Gondolom, úgy tudod, hogy csak az IMF hitel a hitel, és beetted, mikor Vargának volt képe kiállni az ország elé, és elmondani, hogy a letelepedési kötvényekből mennyi „bevétele” volt az országnak. Az is hitel, és, mivel diszkont áron adták el, és teljes áron kell visszavásárolni, hát az utóbbi években magasabb kamatot fizetünk, mint a piaci kamat lenne. De Rogán, és a haveri köre legalább nagyon sokat keresett. Taps. Vagy a megélünk a piacról szlogen tetszett meg? Mert az is csak az jelenti, hogy tartozunk, csak nem az IMF-nek, hanem fogalmunk sincsen, kinek? Vagy a szuper kínai vasút hitel, amit rögtön ki is fizetünk a kínai kivitelezőnek, aztán meg megadjuk, mert hitel. Varga csak azt mondta, hogy lehet, hogy akkor majd a kínaiak nálunk vámoltatnak, és abból majd megtérül. Lehet, de erre még szóbeli ígéret sincs, nemhogy szerződés. Csak én nem mondhatom, hogy „Hát, megszoptátok!”, mert itt élek, csak azt mondhatom, hogy jól megszopjuk.

Gleccsertetű 2018.06.14. 18:21:59

@Attilajukkaja: a NC-nak semmi köze a keresztény kultúra védelméhez. nagyot akartál mondani, de nem jött össze. most se.

@wolves84lb: ma is megbasztak a toronyba?

@hullajelölt88: te mikor indulsz? mert 8 éve bérrettegsz itt, de még el sem kezdtél csomagolni

@morph on deer: www.youtube.com/watch?v=HCG_a2ym8ik

@hotredchili: remélem visszafizeted a képzésed költségét

Attilajukkaja 2018.06.14. 18:31:19

@élhetetlen:
@Szél Bernadett börtönben van már?:

" csak azt mondhatom, hogy jól megszopjuk."
Így van. Ezt a letelepedési kötvény bulit jól beszoptuk, de legalább Rogánék (és Orbán?) jól jártak vele. Már ez is nagy öröm a magyarok 49%-ának, nem igaz? A többiek meg nem is magyarok, nem is keresztények, Lassan jön a numerus clausus újabb törvénye. Ha valaki nem lép rá a másik talpára a barackfák alatt, azt le is lehet csukni. Szép új Hazám!

"Barackfa

Álmodtam egy barackfáról, ami alatt mindenki táncol
Veled álltam egy hatalmas körben, a puha fűben, egy harmatos réten
Kezeink összeérnek, talpaink egymásra lépnek
szemünkben a boldogság fénye ég.

Álmodtam egy barackfáról, ami alatt mindenki táncol
Állj be te is a körbe! Táncolj, ahogy hajt a véred,
érezd, hogy a föld szíve dobban veled, mert mind egyek vagyunk!"
Érik már a barack, áldott föld gyümölcse."

Attilajukkaja 2018.06.14. 18:38:24

@Gleccsertetű:
"a NC-nak semmi köze a keresztény kultúra védelméhez. nagyot akartál mondani, de nem jött össze. most se. "
NC-nak?
De áruld már el nekem, hogy miért kell ennyi mérhetetlen energiát és pénzt befektetnie Magyarországnak a kereszténység védelméért? Ekkora nagy a baj? Kitől retteg ennyire a keresztény egyház és Orbán?

Orsósellenes 2018.06.14. 20:34:43

@Jakab.gipsz: Te nagyon hólye! Fidesz médiából mit lehet hallani: Soros, migráns, Brüsszel, nem engedjük a CEU-t, stb. Ilyenek vagytok ti fasiszták!

Orsósellenes 2018.06.14. 20:53:33

Fideszes magyarul azt jelenti, hogy elvakult hülye fasiszta! Ez az összes fideszes komment eredménye, konzekvenciája! Hiába nagy a világ állat és Orsós szopó kertje! Elnézést kérek John Neten-től, hogy porig aláztam, csak sajnálatomat fejezem ki, hogy nem tudott értelmesen egyetlen kommenthez hozzászólni! Na de ők a führerükből csak pár szóra képesek: Soros, migráncs, megvédjük az országot(kitől)? Orsós engem ne védjen meg. Egy fasiszta, primitív orsós csökevény banda! Ezzel én végeztem is, menjetek fasiszták haza! Nagy kár, hogy Soros taníttatta Orsóst! Ha nem taníttatta volna, Orsós ma is pottyantós WC.-be szarna, nem tudnakéssel, villával enni (bár ezt az intelligenciát most sm nézem ki belőle)! Sajnálom ezt a szép kis országot ezektől az elvakult bűnözőktől. Na csá!

Szél Bernadett börtönben van már? 2018.06.14. 21:46:32

@Orsósellenes: na, jól van gárdista, masírozzál csak tovább! :D

élhetetlen 2018.06.14. 22:44:24

@Attilajukkaja: Erről jut eszembe, létezik még az a szép, fényes, drága papíron készült kiadvány, amit ingyen osztogattak a kiválasztottaknak, hogy kinyílott a … (elfelejtettem, hogy a kikerics volt-e), írjuk meg, és boldogok leszünk? Az még sokkal többe került, mint ez a szuper klipp a barackfáról.

pina noir 2018.06.14. 23:18:11

@Orsósellenes: A fasiszta te vagy kisfiam. Liberálfasiszta.. Pontosan ugyanaz az intoleráns dogmatizmus jellemez titeket is , mint a nácikat..

pina noir 2018.06.14. 23:22:14

@rasztaszív: A bevándorlást korlátozni értelmes dolog, egyetlen BKV bérletet kiadni nem értelmes dolog. Üdvözöllek a valóságban !

pina noir 2018.06.14. 23:24:23

@hullajelölt88:

hullajelölt88 = 1 hülye.

Ennyi..

rasztaszív 2018.06.15. 04:56:36

@pina noir: mindkettő puszta gonoszság.legyen ez a te valóságod.

Attilajukkaja 2018.06.15. 11:50:03

@élhetetlen:
"Erről jut eszembe, létezik még az a szép, fényes, drága papíron készült kiadvány, amit ingyen osztogattak a kiválasztottaknak, hogy kinyílott a … (elfelejtettem, hogy a kikerics volt-e"
Pitypang, te butuska!!! :o)))) Hogy lehet erre nem emlékezni?

"Az még sokkal többe került, mint ez a szuper klipp a barackfáról."
Mit számít? Van itt pénz dögivel. Most olvasom, hogy a foci VB-n az angolok egy olyan szállóban laknak, ahol napi 35E forintba kerül egy szoba reggelivel 2 (!) főre. A magyar világklasszis futballistáink pedig napi 160-300E Ft-ért laknak fejenként egy luxushotelben. Mert ők megérdemlik.
Mondom én, van itt lé dögivel!

apro_marosan_petergabor 2018.06.15. 13:24:48

@Fülig José: A faiskolában vagy otthon ragadt rád ez az "elegáns" stílus?

Fülig José 2018.06.15. 13:30:18

@apro_marosan_petergabor: rém jópofa...igyekszem közérthetően, tőmondatokban, idegen szavakat kerülve válaszolni, sajnos azonban a fideSSmajmok ezt sem mindig értik. nem tehetek róla...

hotredchili 2018.06.15. 14:18:34

@Gleccsertetű: 30 évet dolgoztam ebben az országban. Nem élnek a szüleim (nehogy a nyugdíj miatt aggódj), adóztam. Mit is fizessek vissza?

Attilajukkaja 2018.06.15. 14:34:32

@Gleccsertetű:
" a NC-nak semmi köze a keresztény kultúra védelméhez. "
Akkor minek emlegetted?

pina noir 2018.06.15. 18:07:18

@rasztaszív: Miért gonoszság korlátozni a migrációt? Mi értelme van nyelvtudás és képzettség nélküli totálisan más kultúrájú integrálhatatlan tömegeket betelepíteni Európába mindenféle korlátozás nélkül??Miért jó Afrikát meg közel-keletet csinálni az európai nagyvárosokból. Erre válaszoljál már!

( Már Merkel is elismerte a magyar határzár hasznosságát..)

Attilajukkaja 2018.06.15. 18:40:28

@pina noir:
"Mi értelme van nyelvtudás és képzettség nélküli totálisan más kultúrájú integrálhatatlan tömegeket betelepíteni Európába mindenféle korlátozás nélkül?"
Korlátozások voltak és most is vannak. Amúgy meg szerinted mi lett volna a jó megoldás 2015-ben, amikor megindult a menekültáradat Európába? Orbán sem tudott mit kezdeni velük.

rasztaszív 2018.06.15. 19:25:18

@pina noir: napi egy kérelmet befogadni gonoszság.arról volt szó,te fasz.

pina noir 2018.06.15. 21:19:06

@rasztaszív: Miért, mennyit kellene, te segg?

rasztaszív 2018.06.15. 22:01:40

@pina noir: a kérelem beadásának még nincs semmi jogkövetkezménye,tehát nincs értelme korlátozni.ez puszta gonoszság.bár lehet,hogy neked ez a a lételemed...

DFK 2018.06.16. 05:50:53

@Attilajukkaja: lövetni kellett volna a határon. Pár nap múlva megszűnt volna a migrációs probléma.

DFK 2018.06.16. 05:53:32

@rasztaszív: és mennyit nem gonoszság? Egyébként a napi egy egy jelzés: ne gyertek.
Avagy rasztaszív hány migráns befogadását vállalod a saját lakásodba, a saját felelőségedre?

rasztaszív 2018.06.16. 06:35:01

@DFK: te hány beteget ápolsz a saját lakásodban?hülye troll.

Attilajukkaja 2018.06.16. 12:23:18

@DFK:
"lövetni kellett volna a határon."
Még szerencse, hogy ezt sugallja a ti "keresztény" kultúrátok! :o))))

John Nethem 2018.06.18. 09:35:03

@élhetetlen: Hülye, aki a budai társasház lakóját összehasonlítja a 15-30 éve az utcán lakó döntően ANTIszociális emberrel.....
A megoldásokra alkalmazott hétköznapi ( naív) módszerek ugyanolyan alkalmatlanok, mint ahogy egy kövér ember lefogyására használt legtöbb módszer, mert ugyan lefogy, de a fogyása időleges, és a következő periódusban ugyanúgy visszahízik: tehát a megoldás NEM tartós.
Ugyanez a helyzet a hajléktalanokkal is.
Kellő ismeret áll rendelkezésre már a pszichodinamikus vizsgálatokból és a szociokulturális felmérésekből, a behaviorista modellszinten , illetve a kognitív megközelítésekben pedig mindezek pontosítása zajlik.
De mint leírtam, a megoldás kisebbik része csak a KÜLSŐ ( additív), a feltételek biztosítása, a FŐ komponens az illető SAJÁT elhatározása a változásra és a jobbításra.

John Nethem 2018.06.18. 09:36:08

Antiszociális személyiségzavarra utaló személyiségvonások, magatartási módok:

hazudozásra való hajlam
vakmerőség, élmény-és izgalomkereső magatartás
deviáns viselkedés
kalandok és izgalmak folytonos keresése
büntetésre való érzéketlenség
szélhámosság, különösen fejlett és igen gyakran alkalmazott manipulatív technikák
a lelkiismeret, bűntudat hiánya vagy erős alulfejlettsége
impulzuskontroll-zavar
empátiára való képtelenség

John Nethem 2018.06.18. 09:39:57

@Homo fideszbirkusz:

Bizony. Igazad van. Rajtad látszik , hogy félrekezeltek az itthon maradott hozzá nem értő ,, gányoló orvosok....

John Nethem 2018.06.18. 09:41:35

@Attilajukkaja:

Javaslom elolvasni mit jelent a NO-GO zóna fogalma....
Azután röptetgetni a szót magát....

John Nethem 2018.06.18. 09:43:48

@John Nethem: Magyarán és röviden megfogalmazva: Aki megszokta és úgy vált komfortossá a számára, hogy a saját gatyájába szarjon és vizeljen, azt nehéz lesz visszaszoktatni a WC-ülőkére....

John Nethem 2018.06.18. 09:48:52

@Attilajukkaja: Csak a NAÍVok hiszik ezt. A "ha megdobnak kővel dobj vissza kenyérrel" nem a VALLÁS és a társadalmi berendezkedés támadóira vonatkozik, hanem a személyt ért sérelmekre....

élhetetlen 2018.06.18. 16:31:45

@John Nethem: „Hülye, aki a budai társasház lakóját összehasonlítja a 15-30 éve az utcán lakó döntően ANTIszociális emberrel.....”. Az meg zseni, aki úgy akarja alaptörvénnyel eltüntetni a hajléktalanokat, hogy minden este beviszik őket egy szállóra, aztán reggel kirakják őket a motyójukkal együtt. És nagyon tudományosnak akarsz tűnni, „a megoldás kisebbik része csak a KÜLSŐ ( additív), a feltételek biztosítása, a FŐ komponens az illető SAJÁT elhatározása a változásra és a jobbításra.”., de mit is tegyen az, akinek nincs hova hazamenni, és esélye sincs rá, hogy legyen? Hol szedje össze magát, az akárhány ágyas szállón, minden éjszakát másokkal töltve? Mert akik párban éltek, és a kiserdőben összehoztak egy négy négyzetméteres kalyibát, azok nem egy állami gondozású toy-toyt kaptak, hanem lebontották őket. Pedig ők nem akarták az aluljárót csúfítani. Az okosságaid az antiszociális személyiségzavarral kapcsolatban. „vakmerőség, élmény-és izgalomkereső magatartás”, tény, hogy vakmerőség az utcán aludni, ha ki vagy téve annak, hogy felgyújtanak, de az otthontalanok, nem az élmény kereséséért alszanak az utcán, és nem is kalandokat, és izgalmakat keresnek. Az „empátiára való képtelenség” meg igazán rád jellemző.

élhetetlen 2018.06.18. 16:45:06

@John Nethem: „Aki megszokta és úgy vált komfortossá a számára, hogy a saját gatyájába szarjon és vizeljen, azt nehéz lesz visszaszoktatni a WC-ülőkére....”. Ez csak a te véleményed, mert antiszociális, és embergyűlölő vagy. Miért gondolod, hogy, ha valaki kap egy független kis lyukat, amiben van wc, akkor az majd továbbra is a gatyájába, vagy a wc mellé szarik? És, ha van ilyen, mert már teljesen leépült, azt meg kezelni, és gondozni kellene, de a többség nem ilyen, csak a te beteg agyadban.

John Nethem 2018.06.20. 08:03:32

@élhetetlen: Mert TE nem a valóságban élsz. Azért. Még a szavak jelentését sem érted, de silány minősítéseket azt nagyon tudsz, érdemi -- TÉNYszerű és valóságtükröző hozzászólás az NULLA.

John Nethem 2018.06.20. 08:04:17

És még a neved is ezt sugallja: ÉLHETETLEN.

Attilajukkaja 2018.06.20. 16:24:47

@John Nethem:
"Javaslom elolvasni mit jelent a NO-GO zóna fogalma...."
"Csak a NAÍVok hiszik ezt. "
Köszönöm a fantasztikus tanácsaidat és életviteli meglátásaidat. De miért is írod nekem ezeket?

John Nethem 2018.06.21. 11:05:50

@Attilajukkaja:

Hogy okosodj. Rád fér. Főleg azokra, akik KEVERIK a no-go zóna és a gettó dolgait...
Mert ugye minden kocka téglatest, de nem minden téglatest kocka....
És hiába hívja a svéd polkorrektség új nevén "társadalmilag érzékeny zóna"-néven, az akkor is az ami. NEM a név határozza meg a dolgot, hanem a dolog ENTITÁSÁNAK ismérvei.

"..úgynevezett no-go zónák, azaz a közkeletű definíció szerint olyan negyedek, melyekben a hatóságok csak korlátozottan tudják érvényesíteni a törvények uralmát, és kívülállók számára nem ajánlatos a belépés..."

index.hu/kulfold/2018/03/01/angela_merkel_no-go_zonak_elismeres_kormanyzati_zavar/
mozgasterblog.hu/blog/a_no_go_zonak_fejlodestortenete